סתימת פיות נוסח פעילי שוש כידור? למה פוסט של הורי "עתיד" המתריעים על בעיות בטיחות נמחק כעבור כמה שעות? וההודעות המזהירות ששלחה פעילה מרכזית של כידור להורים. דמוקרטיה "ברוח החדשה"

"העירייה מסרבת להעביר כספים וגוררת רגליים"

למרות מחיקת הפוסט, אנו מביאים בפניכם את מכתבי ההורים וכן של התלמידים המופנים לשוש כידור ולעירייה-

כך נכתב במכתבים מצד ההורים (הראשון) ולאחר מכן מצד התלמידים:

"אנו, הורי שכבת ט' בבית הספר 'עתיד', מוחים על כך שילדינו נאלצים לשבת על כיסאות פלסטיק בלתי מתאימים לישיבת תלמידים. זאת שעה שהעירייה מסרבת להעביר כספים לשם רכישת כיסאות חדשים מחד, וגוררת רגליים בבדיקת הכיסאות הקיימים-מאידך. 
הכיסאות עליהם יושבים הילדים כעת (מצ"ב תמונה) מסכנים את שלומם ובריאותם של הילדים, באשר הם אינם מיועדים לישיבה ממושכת של תלמידים.
אנו מתריעים בפני העירייה, כי כל נזק שייגרם לתלמיד בשל ישיבה על הכיסאות אלו, יחייב את עירייה ובעלי התפקידים בה בנזק זה. כמו כן אנו דורשים מהעירייה ומהעומדת בראשה, למצוא פתרון מיידי וללא דיחוי נוסף, לבעיה.
 שאם לא כן, ביום שישי הקרוב ( 15.2.19) נאלץ להשבית את הלימודים עבור תלמידי השכבה.
בטיחות ילדינו אינה הפקר!
ועד הורי שכבת  ט' בית ספר עתיד".
להלן מכתב התלמידים:
"לכבוד עיריית כפר יונה,
אנו תלמידי שכבת ט׳ מבית ספר עתיד.
בשנה האחרונה שלנו לסיום החטיבה עלינו לשפר הישגים ולהיות מרוכזים בשיעורים.
זוהי המחצית המשמעותית והיחידה שלנו לשפר ציונים.
לאחרונה הוחלט בבית ספרנו להחליף את הכסאות הלא בטיחותיים, בכיסאות פלסטיק פשוטים, וזאת עקב נפילה של ילדה שקיבלה זעזוע מוח כאשר הכיסא שלה התפרק.
אמנם ההחלפה הגיונית ונעשתה כמקדם בטיחון אך למעשה הכיסאות החלופיים שקיבלנו גרועים יותר!  הם אינם בטיחותיים כלל  ואיכותם ירודה מאוד.
לא ניתן לשבת על הכיסאות ולהתרכז בשיעור מפני שאנו עסוקים בלנסות למצוא תנוחה שתיהיה נוחה לנו בגב. הכיסאות מחליקים ומוצאים אותנו מריכוז. מצב זה אינו תקין ולא יאפשר לנו ללמוד באופן הולם ורגוע בכיתות. אנו מבקשים פתרון בהקדם האפשרי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות