ראש עיריית כפר סבא בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה: "השיבו את תוכנית המתאר לדיון חוזר בוועדה המקומית"

לאחר מכן, הוסיף כי "תוכנית המתאר בעלת חשיבות גבוהה לעיר, שכן היא תשרת את הציבור עשרות שנים קדימה. עיריית כפר סבא בהנהגתי מובילה מדיניות חדשה, את תפיסת עולמי לשקיפות ולשיתוף הציבור בסוגיות מהותיות לעיר כפי שהתחייבתי לאורך קמפיין הבחירות. חשוב לי להחזיר את התכנית לוועדה המקומית, לשמוע את עמדת התושבים ולבצע בתכנית את התיקונים הנדרשים. יש לאפשר לי כראש העיר החדש בכפר סבא לפעול באופן מיטבי למען תושבי העיר, כך שניצור תכנית שתקבל את אמון הציבור ולאחר דיאלוג מהותי עימו. סוף מעשה במחשבה תחילה".

כזכור, תוכנית המתאר הופקדה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה כבר ב־2017 לאחר בחינתה ואישורה בוועדה המקומית. מאז, החלו התושבים במאבק כנגד תכנית המתאר, ובמקביל עיריית כפר סבא פעלה למשיכתה של התכנית והשבתה לבחינה מחודשת ולתיקונה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות