שלוש תאונות באותו זמן סמוך לכפר יונה ולנתניה. אחת – תוצאה של מרדף מהסרטים אחר גנב רכב. זה הסתיים בבית חולים

חובש בכיר במד"א אנטון לוין סיפר: "יצאתי מנתניה לכביש 57 כשסמוך לנורדיה הגעתי לזירת התאונה הראשונה, ביצעתי בדיקה רפואית ראשונית ל 2 נפגעים שהיו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות קלות, אמבולנס נוסף של מד"א שהוזנק לאירוע המשיך את הטיפול הרפואי ופינה את הפצועים לבית החולים "מאיר". המשכתי בנסיעה דחופה לכיוון מזרח על כביש 57 ואחרי צומת בית ליד הגעתי לזירת התאונה השנייה שבה היו מעורבים 2 כלי רכב, פצוע אחד שכב על הכביש ו-3 נוספים התהלכו במקום, יחד עם צוותים נוספים של מד"א שהגיעו למקום ביצענו בדיקות רפואיות ופינינו את הפצועים שהיו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות קלות לבתי החולים הלל יפה בחדרה ולניאדו בנתניה.
וכעת לאירוע השלישי: במהלך סריקות אחר רכב שעל פי החשד נגנב בנתניה, הבחינו שוטרים ברכב החשוד. נוסעי הרכב החלו להימלט לכיוון כביש 57, כאשר במקביל, כוחות משטרה נקראו לבצע חסימות בכביש. הרכב החשוד, תוך נסיעה פרועה, ניגח ניידת משטרה ורכבים אזרחיים. כתוצאה מההתנגשות נפצעו באורח קל שוטר וארבעה אזרחים, החשוד נעצר על ידי כוח משטרה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות