אלימות צעירה – נער בן 15 דקר באורח קשה שניים בני גילו בכפר סבא וצעק: "יש לי דם על הידיים"

בסיום האירוע התקשר הדוקר לקרובת משפחתו, וביקש ממנה להעלים את המספריים. קרובת המשפחה ניקתה את המספריים, העלימה אותם מהמקום ובהמשך אף סייעה בהסתרתו של החשוד בביתה. בעקבות כך זומנה לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה שוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך 5 ימים.

חקירה מאומצת ומורכבת של חוקרי התחנה העלתה כי במהלך התקשרויות של החשוד עם אחרים, הוא נשמע אומר: "יש לי דם על הידיים, יש לי דם על הידיים, מה אני אעשה? דקרתי אותו בגרון".

שלשום שוחרר הדקור בצווארו מבית החולים, ועם שחרורו ובשל מעורבותו בקטטה עוכב לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה שוחרר למעון לנערים בסיכון.

3 החשודים הנוספים נעצרו כאמור כבר ביום הקטטה, ומעצרם הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה. שניים מהם שוחררו בתנאים מגבילים, ואילו מעצרו של החשוד המרכזי הוארך עד אתמול – אז הוגשה בעניינו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר. בית משפט השלום הורה על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים, אך המשטרה עררה על ההחלטה. בדיון שהתקיים אתמול קיבל בית המשפט המחוזי בלוד את בקשת המשטרה להותיר את החשוד במעצר, ולהאריכו ביומיים נוספים ועד ליום שישי הקרוב – 1 בפברואר.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות