נתניה מובילת תרבות

במהלך האירוע הציגו מקבלי מלגות בתחום המוזיקה הקולית והכלית את יכולתם בנגינה ובשירה. בין מקבלי המלגות: סטודנטים באקדמיה למוזיקה, נגנים בתזמורות ארציות, מוזיקאים מצטיינים בשרות הצבאי, תלמידים בבתי ספר ומכללות גבוהות ללימודי אמנות וצעירים שלצד ההשקעה שלהם בתחומי האמנות, מוצאים גם זמן לפעילות קהילתית בקרב מבוגרים ונוער.

ניסים חג'ג' לו הוענקה מילגה בתחום התיאטרון, חבר בתנועת תרבות ורכז נוער בשכונת נאות שקד, ביטא את תחושותיו בדברי הברכה שנשא בשם מקבלי המלגות: "אמנים מתחום התיאטרון, המחול, מוזיקאים ובנוסף פסטיבלי אמנות ברחבי העיר, יוצרים לה עושר רוחני, נפשי ותרבותי. המלגות אותם מעניקה לנו העיר, האמנים שהולכים עם האמת האמנותית שלנו ועם היצירתיות שלנו, ולכן לא תמיד בדרך הקלה. ערב כזה ותמיכה כזאת הם ביטוי לכך שהעיר נתניה מובילת תרבות".

השנה החליטה הוועדה להעניק מלגה מיוחדת לשני אמנים תושבי העיר התורמים לפעילות התרבותית בעיר: אליעד שרוני – פסנתרן ויצחק תמנו העוסק בפעילות חינוכית בתחום המוזיקלי כרכז "ווליום מזרח נתניה". כמו כן הוענקו מלגות ל-9 מצטיינים, תלמידי הקונסרבטוריון העירוני בנתניה בניהולו של מוטי מירון, המנגנים בתזמורת הנוער הלאומית.

בני אפרים, מנכ"ל עמותת היכל התרבות העירוני מסר: "כל שנה ב-11 השנים האחרונות, מעניקה העירייה מלגות לאמנים בראשית דרכם. כמות הכישרונות שרואה במה זו מבהירה את החשיבות שמקדישה העיר לחינוך לתרבות לצעיריה ואת הרצון לאפשר לצעירים אלה לממש את יכולותיהם ולהגשים את חלומם. מספרם הרב של האמנים ילידי נתניה שהצליחו ברמה הארצית והעולמית מוכיחה זאת".

 

 

צילום: רן אליהו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות