בכפר סבא זוכרים

לקמפיין הכפר סבאי שפעל בעמוד הפייסבוק של העירייה ובחשבון האינסטגרם החדש, הייתה היענות שיא. לחשבונות הרשתות החברתיות עלו עשרות תמונות של כפר סבאים, שכולן מופיעות באלבום מיוחד שעלה לרגל היוזמה.

מדובר על קמפיין זה שם לעצמו למטרה לרתום את ההשפעה של המדיה החברתית ולהעלות את המודעות והידע לנושא השואה, ובמיוחד לפעול לחינוך הדור הצעיר במטרה לוודא שאכן לעולם לא עוד. הקמפיין הפך לתנועה של ממש, ומנהיגים ואנשים בעלי השפעה רבה ברחבי העולם השתתפו בו: האפיפיור פרנסיס, מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטיירש, גל גדות, מועדון הכדורגל צ'לסי, מכבי ת"א בכדורסל, בעלי ניו-אינגלנד פטריוטס רוברט קראפט, ורבים נוספים.

"שמירה על זיכרון השואה הוא נושא חשוב לאין שיעור, שכל אחד מאיתנו מחויב לשמר ולהעביר הלאה לדורות הבאים", מסר ראש העירייה. "ככל שחולף הזמן נותרים כל כך מעט שורדי שואה, ולכן אחריותנו גדלה. עיריית כפר סבא תמשיך להשקיע משאבים רבים בפעילויות ובליווי מקצועי של שורדי השואה בעיר, ותמשיך לפעול למען זיכרון השואה באמצעות פרויקטים חינוכיים והסברתיים. אני פונה לכל אחד ואחת מכם להשתתף בקמפיין החשוב שחוצה עמים, דתות ומדינות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות