צפו: ההפגנות בכפר יונה נמשכות נגד כידור והעלאת הארנונה. העימות בין התושבים לסגן של כידור, רומנו, והאם הוא יצא נגד החלטתה?

אלא שאתמול הגיעו המפגינים אל מול ביתו של מי שנחשב למס. 2 בעירייה וכיד ימינה וסגנה של כידור- שי רומנו.

דן ברונשטיין, מראשי מובילי המחאה של התושבים – יחד עם תושבים אחרים עמד ואמר לשי רומנו: "אנחנו רוצים לשמוע אותך שאתה תפעל נגד הצו הזה, ולא שתבדוק את העניין".

שי רומנו הפתיע ויצא נגד החלטת כידור ואמר: "אני אפעל נגד הצו הזה".

ברונשטיין המשיך: "לנו מפריע שיש בעיה שבאים ומחייבים אותנו בלי לתת לנו את האפשרות להתנגד. תבואו ותפתחו בדו-שיח. אתם ושושי נבחרה על ידי האנשים בשכונה שלנו, בזכותנו אתם בכלל עליתם לשלטון, אז איך אתם בכלל לא סופרים אותנו?".

חברי מועצה מארגנים חתימות של 7 חברי מועצה בכדי לכנס ישיבת מועצה שלא מן המניין, כל זאת בזמן שכידור ממשיכה לנפוש בחו"ל.

ביקורת קשה על כידור נמתחה אתמול גם בתכנית הפוליטית של "רדיו אמצע הדרך", כשנאמר: "היא החליטה בלי צו ארנונה לחייב את הדיירים ועכשיו היא אומרת שתדאג להנחה של 50 אחוז. זה מגוחך. הרי הם לא היו צריכים לשלם אפילו שקל, כי קרתה טעות של הקבלנים אז למה משפחות שלמות צריכות לשלם על זה, ועוד משפחות שנאבקות לסיים את החודש?".

המחאה נגד כידור הולכת ומתעצמת ורבים מהאנשים שתמכו בה בבחירות מצהירים בגלוי: "עשינו טעות כשבטחנו אדם שבינתיים הפר כמה הבטחות שנתן, בלי לספור תושבים".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות