צפו: הפגנות הבוקר בכל כפר יונה נגד ראש העיר כידור שהביאה להעלאת ארנונה. התושבים לחברי הקואליציה: "בגלל ראש העיר, אנשים יאבדו כאן את הבית!".ש וגם: הודעה שלחה אם צעירה לכידור

רבים מהם נדהמו לראות שראש העיר, שוש כחלון כידור, שהתמנתה זה מכבר, החליטה לבטל את החלטת המועצה הקודמת שלא להטיל מסי ארנונה מוגדלים על בעלי מרתפי החניות בשכונות יפה נוף, שרונה וגבעת אלונים.

גורם המעורה בנושא אמר ל"ניוזים השרון": "כל הגבייה הזאת נעשית שלא כדין. ברגע שבצו הארנונה לא מופיעה ארנונה על מרתפי חניה, אי אפשר לגבות על כך. לא יכול להיות שאותו מחיר יהיה על חנייה כמו על מטר של מקום מגורים. המחיר על חנייה צריך להיות מוקטן. הם לקחו אותו מחיר. זה הזוי מה שקורה כאן".

ההפגנות היום ברחבי כפר יונה נגד ראש העיר כידור והחלטתה לגבות ארנונה על החניות

בזמן אפי דרעי מעולם לא הוכללו מרתפי חניה בצו הארנונה. עם הופעת מרתפי החניה, דרעי דרש מפקיד הגבייה והיועצת המשפטית לקיים דיון ולדאוג שיהיה לכך צו מסודר – עד אז דרעי התנגד כי יגבו כספי ארנונה על מרתפי חניה. אלא שכידור החליטה שכן לגבות מבלי שיצא צו ארנונה מסודר.

יניב לוינסון, יו"ר ועד שכונת יפה נוף אמר: "אפי דרעי ידע מה הוא עושה ולא צריך לתת פרשנות למה שהוא עשה. לא ניתן את ידנו למה שקורה עכשיו".

תושבים רבים ביפה נוף, שרונה וגבעת אלונים שהיו פעילים ותמכו בה, התעוררו כפי שמספר קובי, תושב המקום וגילו: "הבנו שהיא עמדה והבטיחה הבטחות ורגע אחר כך תקעה לנו את הסכין הזאת בגב. היא מדברת על מנהל תקין. איזה מנהל תקין? האם ראש העיר אפי דרעי פעל במחשכים, עבר על החוק ונתן לנו כסף במתנה? כל המשפחות כאן רובן צעירות. בשבילנו 300 שקל זה קריטי, אולי בשביל גברת כידור ובעלה זה כלום".

במהלך הימים האחרונים ניסו התושבים לדבר עם כידור, כשזאת מתעקשת שעליה לגבות את תוספת הארנונה. אף חברי ועד השכונה נפגשו עם כידור, אך ללא הועיל.

רבים מתומכיה פנו אליה וביקשו ממנה שתבטל את ההחלטה, אך גם זה לא הועיל.

ענבל, אחת מהדיירות החדשות ביפה נוף אם צעירה בדרך כתבה לכידור ווטסאפ ושלחה אותו לנייד האישי של ראש העיר. כך היא כתבה: "נכון להיום אני תושבת עירך מזה חודשיים וקצת. לפני יומיים את עשית מעשה שהשפיע על חיי הרבה מעבר למה את אי פעם תדעי! את הגעת להחלטה לפי שיקולייך האישיים שאני בטוחה שהיו טהורים. אבל לצערי ההחלטה שלך השפיעה על חיי, בין אם את או סובבייך חושבים שהיא מוצדקת או מוטעית, זה לא רלוונטי….לצערי דרך ההתנהלות שבה בחרת לפעול נפלה עלינו כגרה שתוציא אוכל מפי אשתי, ומפה בתי שעוד לא נולדה….טעית בהחלטה שלך..בבקשה קחי אחריות ותודי בטעותך..ישנם דרכים אחרות אני בטוחה..בבקשה תשאלי מה את רוצה שישאר אחרייך מי את רוצה להיות? ובסופו של יום מה באמת חשוב?".

מערכת "ניוזים השרון" פנתה לתגובת שוש כחלון כידור לגבי החלטתה להעלות ארנונה ולגבות על מרתפי חניות. ולהלן תגובת שוש כידור ועיריית כפר יונה:

"מאחר ובמקרים רבים הדיווחים והטענות של הגב׳ אליענה שפר אינם מתיישבים עם המציאות ועמוסים בסילופי עובדות ובחצאי אמיתות, כפי שחוזר על עצמו פעם אחר פעם, הרי שאין לעירייה כל כוונה לשתף פעולה ולהגיב לגב׳ שפר כל עוד היא בוחרת להתנהל בסגנון כזה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות