תלמידי כפר סבא מוגנים מפריצות סייבר ומחוברים לענן

כמו כן בתי הספר יחוברו לרשת המאובטחת ולשירותי הענן של עיריית כפר סבא. כלומר, עבור כל עובד במוסד יפתח יוזר למערכת העירונית שמאפשרת שמירת קבצים בשירותי ענן. כמו כן, מדובר על מהלך שעתיד להתרחב כך שגם התלמידים יקבלו אפשרות לשמירת קבצים בשירות זה. במקביל, כל תלמיד יקבל חבילת תוכנות אופיס: וורד, פאוור פוינט, אקסל וכדומה, ללא עלות.

כחלק ממהלך זה ישודרגו כלל ארונות התקשורת, פריסת הכבלים בהם יסודרו מחדש ויוחלפו המתגים. כמו כן, תוחלף תשתית ה־ADSL ברשת IP חדשה. בנוסף לכך, ישודרגו נתבי האינטרנט לרוחב פס גדול יותר, כך שהתשתיות יאפשרו גלישה במהירות של כ־1GB.

בתחום תשתיות הטלפוניה ישודרגו הטלפונים במזכירות בתי הספר לטלפונים חכמים וחדשנים שמאפשרים שמירת טלפונים בזיכרון וחזרה לשיחות שלא נענו. כמו כן, המערכת תאפשר מספר שלוחות רב יותר. שדרוג זה יביא לשירות איכותי יותר לתלמידים ולהורים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות