רמת השרון מתחברת

תוואי שביל אופניים "ואדי הדרים" הוא חלק ממערכת שבילי אופניים שיחברו את מזרח העיר למרכזה. השביל, בוצע בחלקו והמשכו לקראת ביצוע. תוואי השביל המלא יתחיל ברחוב "החרושת" דרך רחוב "הנביאים" (קיים) ומשם לקטע בתכנון באזור "קריית-הצעירים". הקטע שאושר בין מתחם "קריית הצעירים" עד רחוב הנביאים יצא לביצוע במהלך רבעון ראשון ב2019 והקטע יתחבר לשביל האופניים מרחוב "הנביאים" לגינת ילדי השואה ולפארק העירוני ברח' "הנצח". מפארק הנצח יתחבר השביל למערכת שבילי אופניים מטרופולינית אשר תעבור ברחוב "הנצח" ותגיע למרכז העיר תל-אביב.

ראש העירייה אבי גרובר מסר: "רשת שבילי האופניים תביא להקלה בעומסי התנועה בעיר, תפחית את זיהום האוויר והרעש ותאפשר נגישות קלה בין כל השכונות בעיר. תקצוב תוואי רשת השבילים שאושר השבוע, יאפשר לתושבי שכונת מורשה גישה קלה ומהירה אל מרכז העיר, תוך עידוד השימוש באופניים ובכך אנחנו מחברים את שכונת מורשה למרכז העיר".

 

 

צילום ראובן קפוצינסקי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות