חלמתם על ריהוט לבית לפי המידה, הסגנון, הטעם והעיצוב שלכם, והכל במחיר שווה? החלום בהישג DAX. וגם: אל תדאגו לפינוי הריהוט הישן

כל אחד יכול לבחור את פינות הישיבה שלו – כולל כאלו המתכווננות, אלו המתאימות אורתופדית לכל גיל – כולל מערכות ישיבה המותאמות לגיל השלישי במיוחד!

מלבש המבחר הגדול, ההתאמה לכל לקוח, המחירים הנוחים שלא מתפשרים על איכות החומר ועל הגימור של הרהיטים –  לכל זה יש בונוס אחד.

כאב הראש הגדול של כולנו, ביום בו אנחנו מחליטים לרענן את הריהוט בבית או להחליף אותו, זה מה עושים עם המיטה הישנה, מערכת הסלון הישנה. איך נפטרים מזה?

ב-DAX מצאו לכך פיתרון. קניתם מערכת סלון, חדר שינה או מזנון ופינת אוכל חדשות? DAX ידאגו לקחת מכם את הריהוט הישן. אתם לא תצטרכו לדאוג לפנות אותו מהבית. הישן יוצא והחדש של "דקס" נכנס אליכם הביתה. הכל ביום אחד.

החלום שלכם לבית מעוצב לפי טעמכם נמצא במרחק נגיעה

באול התצוגה של DAX  ברחוב גיבורי ישראל 24 אזור התעשייה החדש בפולג, נתניה

לאתר דקס רהיטים: dax.co.il

מערכת SantaFe - מערכת מודולרית, אורטופדית, אשר כבשה את הקכל
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות