לחץ וביקורת קשה של תושבים וביקורת מאנשיה הביאה להתקפלות שוש כידור בנושא הקצאת הקרקעות ל"פני מאיר". ו"התרגיל" שעשתה כידור לטייב, לטענתו

וכך, בשקט בשקט, יממה לפני ישיבת המועצה מחקה הגברת כידור את שני הסעיפים להקצאת הקרקעות ל"פני מאיר" ו"מעיין החינוך התורני". בכך התקפלה מהניסיון לתת לסיעות של הרב הללויה וש"ס את מבוקשן. התקציב עם זאת שהעבירה לטובת "פני מאיר" עמד בעינו. אלא שהתושבים המתנגדים הצליחו להביא אותה להתקפל.

אמש, כשהתושבים שהגיעו לישיבה וחברי המועצה תבעו ממנה להבין למה היא ביצעה שוב פניית פרסה, היא טענה כי היא רוצה לבחון שוב את הסוגייה.

גורם המקורב אליה תהה אתמול: "מעניין יהיה לראות ולגלות מה ההסכמים של שוש עם הרב הללויה ואז להבין למה היא מיהרה לתת לפני מאיר כל מה שרק ביקשו".

לפני שכידור מחקה מהצעת הסדר של המועצה את אישור הקצאת הקרקעות פנתה מערכת "ניוזים שרון" לתגובת ראש העיר והעירייה, לגבי העובדה שלאחר שהתנגדה נחרצות בעבר ל"פני מאיר", עתה היא פועלת בצורה נמרצת לטובתם.

תגובת העירייה: "מאחר ובמקרים רבים הדיווחים והטענות של הגב׳ אליענה שפר אינם מתיישבים עם המציאות ועמוסים בסילופי עובדות ובחצאי אמיתות, אין לעירייה כל כוונה לשתף פעולה ולהגיב".

. צילום: יח"צ

באותה ישיבת מועצה אמש חולקו התפקידים בוועדות העירייה השונות. בזמן חלוקת התפקידים נרשמה דרמה כשחבר המועצה אלברט טייב נותר, היחיד מחוץ לוועדת החינוך מבין כל הסיעות, כשכידור שמה עצמה ליו"ר ועדת החינוך, בניגוד למה שרבים ציפו שנציג "בוחרים חינוך" שהוא איש חינוך ימונה לראשות הוועדה.

אלברט טייב לא נשאר חייב ובפוסט חריף תקף את "התרגיל" שעשתה שוש כידור לדבריו וכך הוא כתב:

"אמש בישיבת המליאה אושרו הרכבי הועדות. על אף שבמקור שיבצה אותי ראש העיר ל- 3 ועדות בלבד, התנדבתי להיות חבר בועדות רבות נוספות, וזאת בהתאם להבטחתי להיות נציג ציבור פעיל ונמרץ לטובת העיר. לצערי על אף בקשתי להיות חבר בועדת חינוך, ולמרות שלא הייתה כל מניעה, בחרה ראש העיר לדחוק אותי ממנה בעזרת תרגיל ״המספרים״ ובצורה מבישה. 

למעשה, משמשת ראש העיר יו״ר ועדת חינוך, ומלבדה, רשאים להיות עד 6 חברי מועצה נוספים בועדה. ראש העיר דאגה לשבץ בועדה עוד חברה מסיעתה, את הדס פרקש, נציגים משאר מפלגות הקואליציה, ואת איציק בראון מהאופוזיציה. כמובן שאם רצתה ראש העיר בנוכחותי בועדה, היתה מוציאה את הדס מסיעתה מההרכב, שכן אין שום סיבה בעולם שיהיה בועדה עוד חבר מאותה סיעה של יושב הראש. 
בקיצור, כל חברי הסיעות מלבדי, שרובן ככולן מהקואליציה, חברים בועדת חינוך חוץ ממני. ואותי מעניין מהן תכניות החינוך הסודיות של ראש העיר והאם יש להן קשר להסכמים קואליציוניים מסויימים, שבגללם הדירה אותי ראש העיר מהוועדה?

אבל בכך לא תמו ״קסמיה״ של ראש העיר. סיעת ״בוחרים חינוך״ שהבטיחה לבוחר שתצטרף לכל קואליציה בתנאי שתקבל לידיה את תיק החינוך, נדחקה אף היא הצידה. 
ובמה דברים אמורים :
את תפקיד יו״ר ועדת חינוך יכול למלא ראש העיר או סגנו, ראש העיר בחרה היא להיות היו״ר. ואני שואל מדוע לא תמנה ראש העיר את נציג ״בוחרים חינוך״ כסגנה, במקום אחד מהסגנים שהיא ממנה ללא כל תכלית (שי רומנו מסיעתה, ואיציק דב מהליכוד), ותעניק לו את תפקיד יו״ר הועדה? הרי נציג ״בוחרים חינוך״ הוא איש חינוך, ועדיף איש חינוך כיו״ר הועדה, על ראש עיר עם תואר במזרח תיכון. לא רק זו כי אם ראש העיר היצירתית המציאה ״ועדת משנה״ לועדת חינוך, שבתכלס היא ועדת בובות על חוט ללא כל סמכות והשפעה, כי היא למעשה מונה את אותם חברים שיושבים בועדת חינוך. בועדת מישנה זו מינתה את נציג ״בוחרים חינוך״ ליו״ר. האם לא מאסנו בקומבינות, חוסר מקצועיות, חוסר חשיבה מעמיקה או דאגה אמיתית לחינוך ילדינו שהגיע הזמן שישנה את פניו? ועוד אני שואל, לאור הריכוזיות שמציגה ראש העיר, האם לא הספיקה לנו הריכוזיות שהיתה נהוגה כאן משך שנים? האם זה השינוי שהבטיחה? מבחינתי, נציג ״בוחרים חינוך״ היה צריך להתמנות לסגן ולשמש יו״ר ועדת חינוך".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות