מהפכת המחזור כבר כאן, בנתניה

המאמץ והשקעת המשאבים של עיריית נתניה ושל תמיר מבוצעת לאור הפוטנציאל הרב להפרדת אריזות מזרם הפסולת הרגיל המצוי בביתנו. מעל ל-60% מנפח הפסולת הביתית הינה אריזות וניתן להעבירה למחזור ולהפוך אותה למוצרים חדשים. כאשר אנו מזהים את המשאב הגלום בפסולת אנו חוסכים באנרגיה רבה בייצור משאבי טבע חדשים ומונעים הטמנה וזיהום של הקרקע.

בתאגיד תמיר עולה קמפיין ארצי שלוש פעמים בשנה במספר מדיות (טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ועיתונות) קמפיין שבו הדמות המככבת בו היא 'דדי החתול', דמות אנימטיבית שתפקידה להסביר לנו באופן ייחודי על חשיבות המחזור ולגייסנו למאמץ. "דדי החתול' משתתף בלא מעט פעילויות הסברה בנושא זה שמועברות לכל קהלי העיר במסגרות השונות, בבתי הספר, בגני הילדים, בתנועות הנוער ואל מול הגמלאים.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, מסרה: "נתניה הצטרפה למהפכת המחזור ורואה בכך חשיבות רבה בשמירה על הסביבה, אני קוראת לתושבי העיר להפריד את פסולת האריזות ולהשליכן לפח הייעודי. בואו נשמור על כדור הארץ ונדאג לעתיד בריא יותר עבור ילדינו".

ממנכ"ל תאגיד תמיר רני איידלר נמסר: "אני מחזק את תושבי העיר נתניה על המאמץ לתרום למהפכת מחזור האריזות. כולי תקווה כי ככל שיחלוף הזמן  יצטרפו עוד ועוד תושבים  בעיר למהפכה מתוך הבנת חשיבות נושא מחזור הפסולת ובעיקר מתוך הרצון לקחת אחריות ולשמור יחד על הכדור שלנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות