"מפעל בראון סיים את תפקידו ההיסטורי בעיר"

במסגרת זו נקבע כי תקבע פגישה בין ראש העיר לבין גידי מזור, מנהל מחוז מרכז במשרד להגנת הסביבה, בדרישה חד משמעית לטיפול בנושא, ויתבצעו פעולות הסברה חינוכיות בבתי הספר ובגנים.  נזכיר כי רק לפני כשבוע עיריית כפר סבא שכרה לאחרונה את שירותיה של מעבדה כימית ניידת, שמטרתה מדידת מזהמים שמקורם מהאוויר. המעבדה מוקמה על גג קניון בי- סנטר בשכונה הירוקה. חשוב להדגיש כי הסבב השלישי של הבדיקות יגיע בימים הקרובים. יש לציין כי הממצאים של חיישני "רד-גרין" – החיישנים לניטור אוויר, שהותקנו בשכונה לא מצאו ריכוזים בעייתיים של מזהמים בטווחי הזמן המקבילים. כזכור עיריית כפר סבא התקינה 7 מערכות מתקדמות נסיוניות במטרה לנטר מפגעים סביבתיים וזאת כנדבך נוסף בפעולות אותן מבצעת העירייה במאבק במפגעי הסביבה.

חברת המועצה עו"ד עדי לוי- סקופ הוסיפה: "אני מברכת על הפגישה המצוינת ועל כך שראש העיר הציב כמטרה עליונה את המאבק לאוויר נקי לשכונות הירוקות ולעיר כולה וקבע שורת צעדים אופרטיביים ומיידים לצורך כך ומול הגנת הסביבה. אנו יוצאים לדרך חדשה עם הנהגה חדשה ונפעל במלוא כוחותינו בשיתוף פעולה ואחדות כדי להשיג את המטרה המשותפת לכולנו".

איריס ברלס, דוברת ועד הפעולה הרחב השכונות הירוקות סיכמה: "ועד הפעולה הביע את דאגתו הרבה לנוכח מטרדי הריח. ראש העיר, שהביע את תמיכתו ומחויבותו במאבק במפגע. שמחנו לשמוע על עמדת ראש העיר ומדיניותו ששמה את התושב במרכז. אנו נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק ושקוף עם העירייה וראש העיר. שיתפנו את הגורמים העירוניים בצעדי המחאה אליהם אנו מתכוננים כאמצעי לחץ נוסף כנגד המשרד להגנת הסביבה. כעת אנו פועלים לעדכון כלל ההורים ותושבי השכונה בעיקרי הדברים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות