גאווה כפר סבאית מהאגודה הגיאוגרפית

טבת פועלת בנמרצות בבית ספרה ומשתפת מורים אחרים בקידום יוזמות ותהליכים מקדמי הוראה במאה ה-21. בהובלתה – תלמידי המגמה נבחנים זה שנים רבות בבחינת בגרות מתוקשבת המזמנת תהליכי הוראה מעמיקים ורלבנטיים, בהובלתה הוקם מסלול סייבר גאוגרפי בבית ספרה בו יש הקפדה על ויזואליזציה המובילה לחשיבה מרחבית על ידי שימוש במערכת מידע גאוגרפי ה-GIS לטובת עבודות חקר של התלמידים הפועלים בחזית הטכנולוגיה. התלמידים לומדים בכיתה ומחוצה לה במסלול לימודי חדשני תוך שיתוף פעולה עם הקהילה.

בתשע"ז, בשנה הראשונה למיזם, זכו תלמידיה במקום שני על עבודות חקר בתחום הסייבר הגיאוגרפי במסגרת ביום שיא ארצי על מיפוי מוקדי שינויי אקלים בישראל בשיתוף עם השירות המטאורולוגי, ובתשע"ח זכו תלמידיה במקום השלישי על מיפוי הטבע העירוני ומאפייניו בכפר סבא ובהובלתה מתקיימים כל השנים וגם השנה שיתופי פעולה בעבודת חקר בנושאים מגוונים של גיאוגרפיה וסביבה בין התלמידים לבין הקהילה המקומית בה הם גרים.

הילה טבת, מורת מגמת "גיאוגרפיה, אדם וסביבה" בתיכון "רבין", אמרה במהלך טקס ההוקרה, "חשוב לי להודות על הכבוד בקבלת האות – המוענק לי לאחר 15 שנים כמורה לגיאוגרפיה אדם וסביבה. האות הוא ממש לא סוף הדרך, אלא למעשה ההתחלה. ברצוני להמשיך לגרום לתלמידיי להתבונן במרחב, לנתח אותו, להובילם לתפקידי מפתח בקבלת ההחלטות הלוקלית והגלובלית. שאיפתי שנמשיך להתבונן ולנתח את המרחב".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות