ישיבת הפקת לקחים מהסערה

בפתח הישיבה אמר סער: "ישיבת הפקת הלקחים בנוגע להיערכות ותפקוד העירייה בשעת הסופה בסוף השבוע הקודם, נועדה על מנת להשתפר ולשפר. 'האני מאמין' שלי הוא שאני לא מתפשר על איכות העבודה. אני לא מאמין ב'טלאים' ודוגל בלעשות את העבודה הכי טוב שאפשר במטרה לתת לתושבים פתרון מלא ולאורך זמן".  כמו כן, הוסיף כי הוא מודה למנהלים ולעובדים שנרתמו לעבודה בשעות הלילה המאוחרות ועשו הכל על מנת לסייע לתושבים.

בין הנושאים שעלו במהלך הישיבה: הכשרת המוקד העירוני לניהול באירועי חירום, תגבור הצוותים בשטח לעבודת משמרות, היערכות של פינוי גזם ברחבי העיר לקראת סופות, סגירה של קריאות התושבים באופן מידי, השלמת עבודות תשתית, ביצוע הכשרת בידוד זירה לסיירי הביטחון, תחזוקה מונעת – ווידוא פתיחת תעלות מקדים לזמן צפי הצפה ועוד.

לסיום אמר ראש העיר כי "הישיבה הייתה עניינית והמנהלים כולם הפגינו מקצועיות ורצינות. אני משוכנע כי הלקחים יופקו וההיערכות שלנו תעלה מדרגה. אני גאה בעובדים של עיריית כפר סבא ובמתנדבים הכפר סבאים על מסירותם לתושבי העיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות