מיליארד סינים לא טועים – נתניה

בעת ביקורן בישראל, בוחרות המשלחות מסין ללון בעיר נתניה, הן בשל מיקומה המרכזי והנגיש והן בשל האופי התיירותי והמזמין שלה בזכות חופי הים, הטיילות, המלונות והפעילויות.

לנתניה עיר תאומה מסין – שיאמן, התורמת רבות לחשיפת  העיר. מדובר בעיר בה גרים מיליוני סינים, כאשר נתניה משתתפת בירידי התיירות בעיר וחושפת את שמה למרחוק. חברי המשלחות התרשמו מאוד מנתניה וביקרו באתרים מרכזיים בעיר. בשבועות הקרובים צפויות לבקר משלחות נוספות.

מנכ"לית האגודה לעידוד התיירות נתניה, אולגה לוריה, מסרה: "חשוב לנו להשקיע בשוק הסיני שהוא שוק עם פוטנציאל גדול. התייר הסיני מגלה את ישראל ואת נתניה בפרט ואנו מברכים על כך. יש לנתניה הרבה מה להציע לתיירים מסין ואנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים להביא תיירות מסין לנתניה – הריביירה של ישראל".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות