תלמידי "אלון" הגיעו לבית הכנסת "סוכת שאול" לשיחה על סובלנות

שחר רגב, מחנך הכיתה הסביר: "מדי שישי כיתתנו מתכנסת לקבלת שבת, מברכים על היין ועל חלה מתוקה. טקס זה, שאינו נושא בהכרח צוויון דתי, נועד ליצור אווירה משפחתית והזדמנות לסיים את השבוע באווירה נעימה של שיתוף ואחווה. ביום שישי ה-9 בנובמבר הזדעזעו תלמידי הכיתה לשמוע על האירוע החמור של הצבת ראש חזיר בבית הכנסת "סוכת שאול" ברמת השרון. הכיתה החליטה ללכת לבית הכנסת, ולפגוש את מתפלליו, על מנת לבצע מעין "תיקון חברתי". המפגש היה מרגש ומשמעותי ביותר ותרם לחיזוק הקשר של התלמידים עם הקהילה בה הם חיים, לתחושת המסוגלות שלהם והאמונה כי ביכולתם לצאת ולעורר שינויים בחברה, ולתקן עוולות שמקורן בחוסר סובלנות.
בנוסף, בעקבות האירוע התקיים בתיכון אלון שיח רב שכבתי, בהשתתפות כלל תלמידי אלון, שעסק בחשיבותו של שיח מכבד וסובלני, קבלת האחר ופלורליזם כתפיסת עולם. לדברי מנהלת אלון, רבקה שמש, לערך הסובלנות יש חשיבות רבה במיוחד בישראל, מדינה קטנה בעלת שונות חברתית גדולה. הכבוד לרגשותיו של האחר הוא אחד הערכים החשובים ביותר שתיכון אלון שואף להעניק לתלמידיו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות