חולון

"125 ש"ח לכרטיס כניסה לימית ספארק??? משפחות עם ילדים צריכות לקחת משכנתא!"

התגובות לפוסט אף הן היו זועמות:

כפיר: "נראה לך הגיוני שמשפחה בת 5 נפשות וזה סטנדרטי ישלמו פאקינג 550 שקל על כמה שעות בבריכה ?? 550 שקל זה 4 ימים של עבודה, לא הגיוני הדבר הזה. אין שום הצדקה למחיר הזה, כולה בריכה עם כמה מגלשות, בשביל זה צריך לשלם 110? ועוד 15 לתוספות? פשוט חוצפה, זה ניצול חד משמעית!"
דור: "אין חולונים היום בימית 2000 זה פארק של ערבים שבאים לגנוב לריב ולהטריד ילדות קטנות."
ניסו: "אם אנחנו ממנים את ימית אנחנו לא צריכים לשלם שקל.. לא הנחה אלא כלום, ואם זה נכון למה אנחנו משלמים בכלל ארנונה לעירייה?"
אייל: "אין טעם לשאול למה וכמה…הכי טוב פשוט לא להגיע ולשלם את הסכום הזה. הבעיה שאי אפשר להשפיע על כולם כי תמיד יהיו ת'פראיירים."
רוי: "אני בכלל מנוי בקאנטרי לא צריך את הטובות שלהם."
מלי: "פשוט לא ללכת לימית 2000. פראיירים לא מתים רק מתחלפים. אני גרה בחולון ובחיים לא אלך לשם, יקר צפוף ולא שווה את הכסף."
ליז: "אני לא מבינה איך אתם עוד הולכים לבריכה הזאת."
דוד: "כולם רק מדברים . מדינה של כבשים . אשכרה עושקים אותנו. אני הפסקתי ללכת לשם. אשכרה גנבים חוצפנים, במיוחד בחופש הגדול כשבאים עם הילדים."
סימה: "אחת הברכות הכי דוחות ומסריחות שיש. חינם אני לא אכנס לשם."
אשרי: "וואלה אני בהלם שאנשים עוד הולכים למקום הדוחה הזה, הייתי שם פעם אחת דפקו לנו 3 זוגות נעליים. הבריכה מסריחה ואנשים לא הילולה, ועד שלא יחזירו לי את הנעליים אני לא חוזר…"
איתי: "125 שח כניסה + כפכפים חדשים אחרי שגונבים לך יוצא לך 225 ש"ח כל כניסה לבן אדם."
חלי: "לא הולכים יש בריכות מחוץ לעיר במחירים הגיוניים!"
רפי: "במקום לשאול למה ולמה ולמה, תדירו רגליכם מהמקום המגעיל הזה תשאירו אותו ריק והם יורידו מחירים כמו בובהלה. לא שגם אז הייתי דורך שם!"
יהודה: "פשוט לא הולכים ואז נראה אותם חכמים גדולים. ושנית, בינינו כולם יודעים שימית כהר לא כמו שהייתה. פשוט מגעיל ללכת לשם."

תגובתו של שמשון חן, מנכ"ל החברה לבילוי ובידור בע"מ: מחיר הכניסה הרשמי למתחם ימית הינו  110 שקלים ובמידה שמעוניינים להיכנס לספא ישנה תוספת של  15 שקלים. לפארק המים מגיעים מאות אלפי נופשים (כולל מנויים קבועים) בעיקר בחודשים יוני עד ספטמבר. לאור זאת, לאחר תלונות שהתקבלו על עומס הגורם לאי-סדר, הוחלט לבודד את שירותי הספא בתקופות העומס למען הסדר, הניקיון והבטיחות ולאפשר כניסה בצורה מבוקרת והגבלת כמות. לשמחתנו, המהלך הצליח מאוד וכיום המצב השתפר מאוד. יודגש, כי באף פארק מים בארץ אין ספא מפואר ודבר זה ייחודי ל"ימית". עלות הכניסה לפארקי המים בארץ בסדר גודל של "ימית" הינה כ 120 שקלים, ללא ספא ללא בריכות מקורות וללא מגרשי ספורט צמודים. החל מאוקטובר ועד יוני הבא, שירותי הספא יחזרו להיות כלולים במחיר הכניסה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות