תרבות

חוצפה? אחרי שעונשו קוצר ביותר משנה, לפני זמן קצר קובי פרץ מערער על תנאי חנינתו. "לא רוצה להישאר במעצר בית בין 3-10 בבוקר"

פרץ קיבל על כך הודעה ב-25. ליוני והוא אמור להשתחרר מהכלא ב-14 ליולי, בעוד עשרה ימים. אלא שתנאי השחרור שלו לא מלאים. לפי ועדת השחרורים שהסכימה לשחרורו, על פרץ להיות במעצר בית בית השעות 3 בלילה ל-10 בבוקר. שעות אלו יאפשרו לפרץ להופיע בלילות ולחזור להתפרנס.

אלא שנראה שפרץ לא הבין את משמעות המילה חנינה, והיום באמצעות עורכי דינו הגיש לבית השפט המחוזי בלוד עתירה המערערת על תנאי שיחרורו מהכלא,.וביקש שיתנו לו להשתחרר ממעצר הבית מאחר וזה יפגע בהופעות הליליות שלו וכן, לטענתו: "זה יפגע בשלושת ילדיי, לא אוכל ללוות אותם כך למסגרות החינוכיות בבקרים".

הבעיה היא שפרץ שיופיע בלילות גם כך לא נראה שיקום מוקדם ללוות את ילדיו, אבל ניתן עתה לראות אם ועדת השחרורים תאפשר לו את הבקשה.

 

צילום: ויקיפדיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות