ראשון לציון

דיון בבית המשפט על קניון מגדלי העיר – השופטת ביקרה התנהלות בעלי הנכסים

בעלי הנכסים ניסו בדרך נוספת לעכב החלטה שתקדם את תהליך השיפוץ בכך שקשרו את שיפוץ החזיתות עם הסדרת נושא הפלקל. העירייה דרשה כי בית המשפט יחייב את בעלי הנכסים לבצע בדיקות לתקרת הפלקל אולם בעלי הנכסים התנגדו לכל דרישה של העירייה, ולכל הצעת ייעול שהציע בית המשפט על מנת לזרז את השיפוץ והבדיקות. אחד מפתרונות שנבחנו הוא שבית המשפט ימנה מהנדס מומחה שיערוך את הבקשות הנדרשות. בעירייה אמרו כי לאורך השנים, גרמו בעלי הנכסים נזק לעצמם וגרמו לעזיבת עסקים משמעותיים כגון בנק הפועלים.

לאור התנהלות זו של בעלי החנויות, אשר הביאה את בית המשפט להתרשם שכל מטרתם לעכב את הדיון, החליטה לבסוף השופטת להיעתר לדרישות העירייה להמשיך את ניהול ההליך בשני הנושאים – הן הפלקל והן השיפוץ, תוך שנקבע דיון נוסף תוך זמן קצר לבקשת העירייה על מנת לאפשר לבעלי נכסים אחרים להצטרף להליך ולקבל פסק דין שלם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות