ראשון לציון

ראשון לציון תארח את אליפות הארץ בגלישת גלים

התחרות תתקיים החל מהשעה 7:00 בבוקר ועד השעה 17:30 אחר הצהריים ותהיה פתוחה לקהל הרחב . כיוון שהתחרות יכולה להתקיים רק במידה ומצב הגלים מאפשר זאת, הודעה על המועד הסופי של התחרות או שינויים בתאריך תופיע בפייסבוק של ארגון גלישת הגלים בישראל.
ויש גם זווית מקומית, גל ביטון בן ה-17 מראשון לציון, חבר נבחרת ישראל שהחל את דרכו במועדון בעיר בגיל 10, ינסה להשיג כמה שיותר נקודות בתחרות עד גיל 18 וזאת כדי לשפר את עמדתו באליפות ישראל. "חיכיתי הרבה זמן שהאליפות תגיע לראשון לציון. אני מכיר טוב את הים בראשון לציון, אני רעב לזה ומגיע עם ציוד חדש. התחושה טובה". ביטון מוסיף ומספר כי קיום התחרות בעיר תתרום לתרבות הגלישה בעיר.
ארגון גלישת הגלים בישראל הינה עמותה רשומה הקיימת משנת 1985 המוכרת על ידי משרד התרבות והספורט והמאגדת תחתיה את כל פעילויות גלישת הגלים בישראל.
כזכור לפני כשנתיים וחצי נחנך בראשון לציון מועדון ספורט ימי שאינו ממונע המשרת מגוון רחב של צרכני ספורט ימי, בהם כ-150 גולשי סאפ וקיט, חברים במועדון. המועדון מציע הדרכות גלישה, השכרות גלשנים, חוגים, וכן בכל חודשי יולי אוגוסט מתקיימות קייטנות גלישה לילדים ונוער.

בתמונות: גל ביטון. צילום: איזי אוחנה ויניב וקנין

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות