רמת גן

7,500 משתתפים בטקס הסיום העירוני של כיתות ח' באצטדיון וינטר

ראש העירייה בירך את התלמידים ואת משפחותיהם ואמר, כי הטקס מסמל את המעבר מילדות לבגרות עם המעבר לבתי הספר התיכוניים בעיר. בתום הברכות ולאחר חלוקת ספרי התנ"ך, החלו התלמידים במופע, שנערך השנה בסימן 70 שנה למדינת ישראל. 1,385 בוגרים עלו על כר הדשא והפגינו את כישוריהם, בשילוב קטעים אמנותיים ותכנים שנלמדו בבתי הספר לאורך השנה.

כמו כן 108 הורי בוגרים השתתפו כנושאי דגלים, ותזמורת של כ-200 תלמידי שכבות ד'-ו' בתי ספר המשתתפים בתוכנית המוזיקה העירונית ליוותה את צעידת הבוגרים לעיני הקהל הגדול.

לעריכת טקס הסיום של בוגרי כיתות ח' קודמת עבודת הכנה עירונית נרחבת.  ההכנות מקיפות את כל מערכת החינוך המתגייסת לעשייה, תוך שיתוף פעולה מלא של מפקחים, מנהלי בתי ספר יסודיים, הורים, מחנכים ואגפים שונים בעיריית רמת גן.

על הפקת הטקס הופקדה סגנית מהלת מחלקת חינוך יסודי, ציפי בר שטרית.

 

צילום: דימה דורף ושלומי מזרחי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות