פתח תקווה

טקס הנחת תפילין בכותל המערבי וסיום פרויקט בר מצווה עירוני

כ-140 בני מצווה ומשפחותיהם בני העדה האתיופית עלו ביום שני לירושלים לציין באופן חגיגי את סיום הפרויקט השנתי ללימוד והכנה לקראת הבר מצווה. בתחילת היום בירך ראש העירייה, איציק ברוורמן, את הנערים ואת בני משפחותיהם ומיד לאחר מכן נסעו לירושלים וסיירו ברובע ההרודיאני בעיר העתיקה.

משם בשירה ותופים הגיעו לכותל להנחת תפילין וקריאה בתורה. חווית הבר מצווה הרוחנית והמרגשת הסתיימה במסיבה מפוארת שנערכה באולם "לה בל", בה התקיימה סעודת מצווה בליווי נגנים ומעגל מתופפים.

במסיבה השתתפו אורחים רבים: הרב הראשי לקהילת יהודי אתיופיה  הרה"ג ראובן וובשט שליט"א , הרב אריה יהודה אנגלמן –ראש כולל אור, הרב אזרע – ראש ענף לשכת הרב ראובן, הרב אורי נציג צוות המדרים ונציגי צוות המנהיגות החינוכית ענבל וישיאמבל, .

את הטקס הנחה ישעיהו תמנו – מנהל המחלקה לזהות יהודית וקליטת יוצאי אתיופיה  אשר ציין בדבריו את המעמד המכובד ואת ההתרגשות הרבה של הנערים ובני משפחותיהם. עוד הודה לכל השותפים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות