Uncategorized

דרמה בראשל"צ. רז קינסטליך הכריז על ריצה לראשות העיר. דב צור נישל מסמכויותיהם אותו ואת סיעתו וביקש מהם לפנות חדרים

מקור מקורב לרז קינסטליך סיפר ל"ניוזים מרכז" כי מזה יומיים שקינסטליך מנסה לקבוע פגישה עם ראש העיר דב צור וצור מתחמק מכך. "הוא הריח וידע בדיוק למה רז מחפש להיפגש אתו וניסה לחמוק מכך".

אלא שהיום קינסטליך שם מכתב על שולחנו של צור והודיע לו על כוונתו לרוץ לראשות העיר. לפי אותו גורם, צור שצפה את המהלך כאמור, הושיט כבר באותו רגע לקינסטליך מעטפה בה מכתב בן 2 שורות בלבד, בו הודיע לקינסטליך כי הוא מדיח אותו ואת חברי סיעתו מכל סמכויותיהם. הוא לא יכול לפטר אותו מתואר הסגן, אלא רק באישור מועצה, אך לנשל מכל התפקידים הוא יכול.

המשמעות – קינסטליך מפסיק להיות סגן בשכר ומנושל מכל סמכויותיו.

י.

אלא שהדרמה לא נגמרה כאן. סגנית מנכ"ל עיריית ראשון לציון התייצבה במשרדיהם של קינסטליך וחברי סיעתו וביקשה מהם לפנות במיידי את משרדיהם.

אותו גורם המקורב לקינסטליך אמר: "רז היה הילד שעמד עם האצבע וסתם את הסכר שעמד כל רגע לפרוץ בצד של צור. הכל עמד לטבוע בין כה ורז עצר את זה עד היום".

גורמים אחרים בעירייה טוענים כי קינסטליך ראה את קמפיין הבחירות המוצלח של דורון אוזן ואת העובדה שאוזן הפך למועמד חזק מאוד בריצה לראשות העיר, ולכן גמלה בלבו ההחלטה לרוץ גם הוא, למרות ההבטחה המפורשת שנתן לדב צור כי לא יתמודד מולו.

גורם ותיק בעירייה מתח ביקורת על קינסטליך ואמר: "רז לא היה נאמן בזמנו לניצן שהביא אותו להיבחר ב-2003 והפנה לו גב ב-2008. אחר כך באמצע הקדנציה של 2013 הוא הפנה גב לאסף דעבול ועכשיו תורו של דב צור".

גורם המקורב לקינסטליך העריך כי עתה מצבו של צור קשה וייתכן שהנוטש הבא יהיה מוטי עג'מי.

 

תמונה: רז קינסטליך. צילום: יח"צ

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות