חינוך

הורי ילדי גן "הקטנטנים של יעל" בר"ג הגישו תלונה במשטרה נגד בעלת הגן בו התרחשה התעללות, וטענו: "היא מתקשרת ומאיימת עלינו"

כבר לפני כמה ימים זומנה יעל סבתו, בעלת גן הילדים, לחקירה במשטרה והיא טענה כי לא ידעה כלל על המתרחש בגן ועל מעשיה של סיגל אלקיים וייס.

אולם לדברי מספר הורים שילדיהם כבר לא בגן, ואחרים שעדיין נמצאים בגן, גם כשניגשו אליה בעבר לברר על מכות וסימנים שנראו על גופם של כמה מהפעוטות, סבתו נהגה בהם בביטול ואמרה כי לא קרה דבר וכי התינוקות נחבלו בעצמם.

אחת האימהות סיפרה: "הילדה שלי חזרה יום אחד עם סימני חניקה על הצוואר. כששאלתי את הגננת סיגל מה זה, היא אמרה לי בפים עצובות שהיא לא יודעת ממה זה נגרם לתינוקת שלי. פניתי לסבתו ואמרתי לה, וגם שם לא אמרו לי את האמת".

אמא אחרת אמרה: "הילדים שלנו שבורים והיא אומרת שלא ידעה כלום. זה אומר שהיא בכלל לא טרחה להגיע לגן או שהיא משקרת".

 

סיגל אלקיים וייס. הגננת החשודה בהתעללות בר"ג תוסא להארכת מעצר נוספת היום. צילום: עצמי

אלא שאתמול התייצבו מספר הורים בתחנת המשטרה והגישו תלונה כנגד סבתו עצמה. הסיבה – לטענתם עם התפוצצות הפרשה והגילויים המזעזעים, סבתו יצרה קשר עם כמה מהם ולכאורה פנתה אליהם בטון מאיים. לחלק מהם אמרה: "אתם מנסים לחסל אותי. איך אתם מעיזים לצאת נגדי!".

לטענת ההורים מדובר בשיבושי הליכי חקירה וניסיון להשתיק אותם.

עורך דינה של סבתו, שרון נהרי אמר אמש: ""מרשתי משתפת פעולה באופן מלא עם המשטרה. כמובן שהיא לא ידעה שום דבר מכל החשדות שעולים כלפי הגננת. נעשה לה עוול בכך שמשרבבים את שמה לפרשה ואנחנו בטוחים שהמשטרה תוכיח שהיא חפה מפשע ולא קשורה לפרשה".

היום תובא הגננת העצורה, סיגל אלקיים וייס, להארכת מעצר שלישית במספר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות