חינוך

הבלאגן בשיבוצים לגני הילדים בראשל"צ – הצעה: לתת להורים אפשרות להגיש בקשה מנומקת לגן הנבחר

בימים האחרונים הרשת החברתית מלאה בפוסטים זועמים מצד הורים מתוסכלים. רבים מן ההורים פנו לדורון אוזן, מועמד לראשות העיר ופרסו בפניו את טענותיהם שמלוות בכעס, ממרור ותחושה של אובדן עצות.
בתגובה למתרחש בעיר, אוזן דורש מהנהגת העיר הנוכחית לאמץ את ההצעה לסדר שהגיש בחודש ינואר השנה באותו נושא. ההצעה מבקשת למעשה לייעל את המערכת בכך שהיא דורשת להוסיף בטופס השיבוץ הקיים מקום לנימוק הבחירה של ההורים. לדבריו של אוזן: "הצעה זו יכולה לסייע רבות לצוות המקצועי שאחראי על שיבוץ הילדים והתלמידים, ובכך תינתן מחשבה יותר מעמיקה שתפחית באופן משמעותי את כמות הערעורים".

ראה את קמפיין הבחירות והתמיכה הגדולה בדורון אוזן ודיגדג לו גם לרוץ. צילום: פייסבוק דורון אוזן

עוד הוסיף אוזן: " מנהיגות אמתית לוקחת אחריות ומחפשת ״לצאת מהקופסא״ על מנת ליצור שינויים נדרשים במציאות הקיימת. אני קורא להנהגת העיר הנוכחית לאמץ את הצעתי ולהקל על כלל הצדדים".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות