חינוך

דרמה בביהמ"ש: ההורים בכו וצעקו לגננת מר"ג: "את מפלצת". חשד שתינוקת בגן נזקקה לטיפול בעקבות האלימות. וגם: הענישה ב"חדר החושך"

עם גילוי החשדות נגד הגננ סיגל אלקיים וייס שעבדה שמונה שנים בגן המדובר, החלו החוקרים לצפות בעוד ועוד סרטים מממצלמות האבטחה והתבררה תמונה לפיה לא מדובר במקרה אחד, או מקרים בודדים בהם אלקיים וייס נהגה באלימות כלפי הפעוטות, אלא מדובר בסדרה ארוכה של דפוס התנהגות אלים, כפי שעולה מחומרי החקירה עד כה.

מהסרטונים עלה כי אלקיים וייס הייתה מכניסה חלק מהפעוטות למה שנקרא "חדר חושך" כענישה. מדובר בחדר חשוך שבו הייתה שמה אותם לזמן מה בבידוד לבד, תוך שהם מפוחדים.

שלמה חזון, נציג המשטרה סיפר בדיון הבוקר: "בסוף השבוע גילינו מושג שנקרא חדר חושך ובהחלט צריך להתייחס לעניין הזה. זימנו הורים למשטרה. לא הרפינו לגמרי מהתיק הזה". עוד גילה חזון: "ש עדויות של ילדים נוספים וגם תעודה רפואית על גרימת חבלה בתינוקת, שאנחנו חושדים שנגרמה על-ידי החשודה".

הורים סיפרו כי ראו על גוף ילדיהם סימני מכות ונשיכות, כשביקשו מהנהלת הגן לטפל בכך, לא קיבלו מענה בעבר.

השופט מרדכי פלד החליט להאריך את מעצרה של סיגל אלקיים וייס בשלושה ימים נוספים.

לפי המשטרה נבדקים עוד חשדות למקרי אלימות מצד אלקיים וייס. וייסב מודה בכל המיוחס לה לפי עורכת דינה ומשתפת פעולה עם חוקריה. לדבריה, מצבה הנפשי של הגננת קשה.

 

תמונה: הגננת סיגל אלקיים וייס היום בהארכת מעצרה 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות