חינוךרמת גן

ביקור מנהלת מחוז תל אביב במוסדות החינוך העיר

במהלך הביקור במרכז הוצגה התפיסה והמעשה החינוכי בגני הילדים, הנגזרים ממודל רמת-גן לחינוך, "הגן הזה הוא אני", לפיו טיפוח כל ילד וילדה מחזקותיו מעצים את מסוגלותם להתמודד עם האתגרים השונים.

בנוסף, הוצגה הייחודיות של כלל המרכזים לגיל הרך הפועלים ברמת-גן, שבאמצעות אגף החינוך מאפשרים ומקדמים רצף חינוכי ושיתופי פעולה עם מסגרות שונות – החל ממעונות וגני הילדים ועד הכניסה לכיתה א'.

מהמרכז לגיל הרך המשיך הביקור לבית ספר "המנחיל", שם נערך מפגש ושיח עם התלמידים והוצגו מתחמי ה"מייקרספייס", המאפשרים לתלמידים ליזום וליצור באמצעות כלים טכנולוגיים ומכניים.

משם המשיך הביקור לבית ספר "אורה מודיעים", תוך התמקדות במענה לפרט, ברמת התלמיד, המורה וההורה.

במהלך המפגש הציגה מנהלת בית הספר את תמונת ההישגים לזכאות בבגרות שעלו בשנת הלימודים תשע"ז, התייחסה להשקעה בהון האנושי ובקידום הלמידה בשלוש השנים האחרונות. כמו כן, הוצגה כיתת מב"ר שלאחרונה עוצבה על ידי התלמידים וביוזמתם.

הביקור הסתיים ב-HUB החינוכי במרכז פסג"ה, שם נערך שיח משותף עם מנהלת המחוז, בהשתתפות כל מנהלי בתי הספר בעיר רמת-גן ורכזות אשכולות הגנים. לדבריה של חיה שיטאי:

"רמת גן מצליחה להפתיע אותי בכל פעם מחדש. העיר, מלבד היותה חדשנית ופורצת דרך, מתמקדת בפרט, בתלמיד הבודד ובהשתלבותו המיטבית במערכת החינוך.

התרשמתי עמוקות מהפעילות המתבצעת בבתי הספר בנושא ומשיטות העבודה שמוכיחות את עצמן".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות