רמת גן

יוצאים מהבועה – תערוכה שתכניס אתכם לעולמם של האוטיסטים

התערוכה "יוצאים מהבועה" מופקת כתרומה ובחסות עיריית רמת גן, במטרה להעלאות את המודעות הציבורית לילדים המיוחדים ולמשפחותיהן. מבט חטוף על ההזמנה לא מאפשר להתעלם מעיניו החודרות והכחולות של עידן, בנה של טלי בלסון כגן שיצרה את התערוכה, יחד עם אחותה גלי וינר, כשאת הצילום מלווה המשפט המצמרר שכתב "'ידעו כולם מוח בי עוצמתי, ידברו בגובה העיניים". בעזרת צילום זה ועבודות מגוונות אחרות של משתתפים מכל קצוות הארץ, התערוכה מעבירה את המסר שגם השונה שווה, ומבטאת את ההשראה היומיומית של המשפחות, שנוכחות לצד ילדיהם היקרים לאורך כל הדרך.
לדברי טלי בלסון כגן, אוצרת, יזמית התערוכה ואמו של עידן המשתתף בה: "חשוב לי למלא את בקשתו של עידן 
'ידעו כולם מוח בי עוצמתי, ידברו בגובה העיניים', הן עבורו והן עבור חבריו. כאמא אני מנסה כל דרך אפשרית להגיע אל הילדים המיוחדים והמקסימים האלה. הצלחנו לאפשר לעידן לצאת מהבועה בגיל 26, אז התחיל להקליד בשפה גבוהה מאוד ולהביע את אשר על ליבו".

התערוכה תוצג בתיאטרון רמת גן עד ה-15.6.18. 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות