חינוךראשון לציון

אטי אדר נבחרה לעמוד בראש מנהל החינוך

לפני ניהול מקיף ג', שימשה אדר כמנהלת החטיבה העליונה מקיף "גינסבורג" האלון ביבנה וגם שם הגדילה את אחוז הזכאים לבגרות. אגב, את תחילת דרכה בהוראה עשתה כאן, בראשון לציון כאשר לימדה כימיה בגימנסיה הריאלית והגישה לבגרות בחמש יחידות. במשך 12 שנים בתפקיד היא הגדילה את מספר התלמידים הבוחרים בכימיה כמקצוע מוגבר וכן הובילה את הישגי התלמידים בכימיה ברמה הארצית.

בעירייה משוכנעים שאדר תמשיך את מגמת הזינוק באחוז הזכאות לבגרות, כזכור אחוז הזכאות בשנה החולפת עמד על 76.6%, הגבוה מבין שמונה הערים הגדולות בישראל. ההישג מתעצם עוד יותר כאשר רק לפני תשע שנים עמד אחוז הזכאות לבגרות על 61.63% ומאז עולה בקביעות. למעשה, חצי מהמקיפים בעיר חצו את 90% זכאות לבגרות, כאשר שניים מהם עברו את ה-98% זכאות. מן העבר השני- בתחום הנשירה, מערכת החינוך בראשון לציון נלחמה על כל תלמיד והעיר ניצבת כיום על אחוז הנשירה הנמוך ביותר מבין הערים הגדולות העומד על 0.65% בלבד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות