רכילות

דרמה מחוץ לבית "האח הגדול": החבר של מתמודדת מרכזית, מגי טביבי, ראה אותה בהתנהגות תמוהה עם אחד הדיירים והודיע: "מבחינתי זה נגמר"

בשנים האחרונות הוא דמות מרכזית בפרויקט "אח גדול" המלווה צעירים בקשיים והוא תלמיד למשפטים מצטיין.

כל זאת כנראה לא מנע ממגי ליצור משולש אהבים, לכאורה וכל זאת מול המצלמות וקבל עם, באחת התוכניות הכי נצפות בטלוויזיה.

צופים רבים וגם חברים רבים תהו איך ניקיטה רואה את כל המראות האלו ושותק.

אז היום, הבחור המבריק החליט לשים קץ לסאגה ולחתוך את המשולש. זאת גם אחרי שראה התוודות של מגי למשתתפת אחרת, מירב, בה היא מודה: "אם הייתי נכנסת לבית רווקה, הייתי עם ישראל". אלא שמגי לכל אורך התוכנית טוענת כי היא וישראל ביחסים של אח ואחות.

 

 

ניקטיה טיומקין. ""לאור ההתפתחויות האחרונות, מערכת היחסים שלנו הגיעה לקיצה". צילום: פייסבוק

היום ניקיטה טיומקין שם קץ למשולש הרומנטי ומבלי שחברתו- כבר לשעבר, תדע על כך או תהיה מודעת לעובדה שהיא הפכה לרווקה, הוא הוציא הודעה בזו הלשון: "לאור ההתפתחויות האחרונות, מערכת היחסים שלנו הגיעה לקיצה ומאחל למגי בהצלחה בהמשך התכנית. מכאן והלאה, אני רוצה לשמור על הפרטיות שלי".

הסוגייה היחידה כרגע היא האם הפקת "האח הגדול" תעשה משהו שהוא לכאורה נגד כללי התוכנית ותיידע את מגי שהיא בצעד חד-צדדי, הפכה לרווקה. וכך ההפקה אולי תכניס עניין לתוכנית ותיתן אור ירוק לזוג רשמי בבית.

צריך לחכות ולראות אם אלופת ישראל בשחייה, היא שחיינית למרחקים ארוכים גם…

 

צילום ראשי: יוטיוב

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות