ראשון לציון

הקיץ הגיע ובר רחוב חוזר ובגדול

בשנה שעברה, בתום הפעילות קיימה העירייה סקר טלפוני ופנים מול פנים בקרב בעלי העסקים במדרחוב ודיירי רחוב רוטשילד, על מנת לבחון המשך פעילות מיזם בר רחוב והתוצאות משמחות. רוב משמעותי (81%) מהדיירים אמרו כי הם מעוניינים שהמיזם יחזור גם השנה, 71.4% טוענים שהוא הצליח להחיות את המדרחוב ו-71.4 אחוזים טוענים כי נרשמה תנועה גדולה יותר של מבקרים.

גם בקרב בעלי העסקים, התגובות היו חיוביות מאוד. 65% מהם אמרו שהם מעוניינים שבר הרחוב ימשיך גם השנה ומעל למחצית מהנשאלים אמרו כי הוא הצליח להחיות את המדרחוב וסביבתו. כזכור, מיזם בר רחוב נולד במסגרת התכנית לחיזוק מרכז העיר. בשנים האחרונות מתפתחת, במרכז העיר בכלל ורחוב רוטשילד בפרט, סצנת בילוי וקולינריה המושכת אליה אלפי צעירים.

הדבר מורגש גם בכניסת צעירים וסטודנטים למגורים ברחוב ובסביבתו. ברים, פאבים, מסעדות ובתי קפה רבים נפתחו בשנים האחרונות ונראה כי בתהליך זה דבר מוביל לדבר. אם בעבר, בתי עסק רבים במדרחוב נהגו לסגור בשעות הערב, אזי עם התחלת מיזם בר רחוב, רבים מהם החליטו להישאר פתוחים. נציין עוד כי העירייה ממשיכה לקיים במקביל פעילויות בילוי נוספות במקביל לבר רחוב, כמו הפנינג לכל המשפחה בימי חמישי, שוק לילה, יריד עתיקות ועוד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות