חדשות

דרמה בר"ג – ראש העיר זינגר מפטר לפני זמן קצר את סגנו, משה רווח. הסיבה: מתחם האצטדיון

וכך נכתב במכתב:
"הנדון: ביטול התפקידים והסמכויות שהואצלו לך על-ידי.
הריני להודיעך על ביטול לאלתר של כלל התפקידים והסמכויות שהואצלו לך על ידי, על פי סעיף 17 לחוק הרשויות המקומיות (בחירת ראש הרשות וסגניו וכהונתם) תשל"ה – 1975.
ביטול כלל תפקידיך וסמכויותיך נובעים מחוסר האמון שיש לי כלפיך, וכן נוכח התנהלותך שהביאה אותי למסקנה כי לא טובת תושבי העיר עומדת לנגד עיניך.
ישנם סימנים רבים לכך, אך הסממן המובהק לכך הוא התנגדותך הפומבית לקידום תכנית להקמת מתחם עסקים, תרבות, ספורט ופנאי במתחם בו נמצא אצטדיון רמת-גן. לאחר שקיבלתי את ההמלצות של אנשי המקצוע בעירייה אני מתכוון לקדם במלוא העוצמה תוכנית זו, בתיאום מלא עם רמ"י. תכנית זו תהווה עוגן תעסוקתי וכלכלי רחב היקף לעיל רמת-גן, עוגן שיניב הכנסות בגובה מאות מיליוני שקלים בכל שנה לעיר, ושיושקעו בחזרה בחינוך, ברווחה, בתחבורה, בתשתיות ועוד.
 אי לכך ובהתאם לזאת, אני מוצא לנכון לבטל לאלתר את התפקידים והסמכויות שהואצלו לך על-ידי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות