חדשות

קריאות לחרם על ערביי חיפה: הרוחות הסוערות בעיר מסרבות להירגע

גבי: אם היו 10 צדיקים בסדום היא לא הייתה נחרבת. אני בטוח שיש יותר מעשרה צדיקים במגזר אז לא לבלבל את המוח . הדו קיום בחיי היום יום חזק מאמירות אלו ואחרות . ( ימני מתון)

אנטון: תתביישו לכם כבר….. חרם …….על מה ונגד מי ? מה אשמים בעלי העסקים ? ההפגנות האלה מאורגנות להפליא על ידי מפלגות ערביות וזה הדלק והכח שלהם בשביל להרוויח עוד קול ועוד קול לבחירות שיהיו ומה הקשר להכליל ערבי חיפה !!!!!!! להפגנות האלה מגיעים ערבים ויהודים מכל חלקי הארץ ותמיד מאשימים את ערביי חיפה נו באמת נמאס כבר מההאשמות האלה זה בדיוק המטרה של מארגני ומשתתפי ההפגנות להרוס את הדו קיום שיש בחיפה  תחשבו טוב טוב למה תמיד בחיפה למה ??????? כי חיפה היא הסמל לדו קיום והמטרה העיקרית שלהם זה פילוג ושנאה והם מצליחים כי מייד כולם מתלהמים ורוצים דם ילא חרם אז חרם גם על הכרמל והדר והגרנד קניון לב המפרץ ועוד ועוד כי גם יהודים השתתפו בהפגנות האלה ….. לספור עד עשר לפני שתחליטו החלטות קריטיות כאלה וגזעניות …..

ג'ורג': להזכירך לעשות חרם גם על הרופאים שמטפלים במשפחתך ועל הפיתות שאתה אוכל כי ערבים אופים ועל כל נותן שרות בעיריה כי הוא ערבי.

רותי: יונה יהב מסתובב עם חיתול. מת מפחד מהם. דואג שכל עיריית חיפה תהיה מועסקת על ידי ערבים שהוא נתן להם את התפקיד. שמישהו יחליף לו חיתול…הוא כבר מפוצץ בחרא!!!

יובל: חבל להתרגש מהם . זה מקומם אבל משחק לידיים שלהם. יש כאן עירוב של תושבים מחוץ לחיפה שמבינים שזה יוצר אש בינינו ונהנים להצית אותו, סטודנטים האוניברסיטה שחכמים גדולים רק בחיפה ו חלק זה ערבים תושבי חיפה שדעותיי חלוקות עליהם אבל שיקפצו לי לא סופר אותם. ברגע שמשטרה מאשרת הפגנה אף אחד לא יכול לעשות הרבה. הפיסבוק נועד ללבות אש והם מצליחים לייצג רעש על הפגנת אוויר שלהם שלא מעניינת ת'תחת לאף אחד. חוץ מאיימן עודה מלבה האש המנומס והמסוכן.

אריאל: חרם כלכלי לא לקנות מהם כלום גם לא בקיוסק.

רויטל: ליהודים שהגיעו להפגין עם המחבלים אני מאחלת לכם שאם אתם בעלי עסקים שאף יהודי לא יכנס אליכם ושהחרם יהיה במלואו בייחוד אצלכם!

הפוליטיקאי היחיד שנגע בדברים היה ניר שובר שכתב: עסקי כבביר, המושבה, הוואדי ועין הים!! לא קשורים למשוואה בכלל! הם חיפאים כמונו שרק רוצים לחיות! צריך להחרים את היהודים שהיו בהפגנה ועזרו למחבלים!! אני בעד לפרנס כל בן אדם כל עוד הוא לא נגדי ונגד המדינה! לחברה הערבית בחיפה יש מגוון דעות ו90% מתנגדים להפגנות הכפרים האלה.

והיו קולות נוספים. צילום מתוך פייסבוק חיפאים מצייצים

וכך כתב שרבל סאסין, ערבי נוצרי תושב חיפה, בדף הפייסבוק חיפאים מצייצים:  שחברים יקרים, לאור האלימות המילולית והסכסוך המיותר בין תושבי חיפה שגרים ביחד באהבה ובאחווה בין אם זה אלימות בכביש או בקבוצה אני אנסה להציג לכם תמונה שונה על תושבי חיפה הערבים אשר שותקים ולא מדברים על אירוע ההפגנה בתקווה לשנות את דעתכם. קוראים לי שרבל סאסין, ערבי נוצרי תושב חיפה בן 26, כל חיי גרתי בחיפה וגם הורי נולדו כאן, אנחנו חיים במדינה כמו כל תושב רגיל, משלמים ארנונה, מיסים וביטוח לאומי כמו שצריך וכמו ששמתם לב השפה שלי אומנם לא רהוטה אבל עברית אני יודע טוב מאוד. האנשים שראיתם בהפגנה כלל לא מוכרים, אף אחד מחברי ואני אישית לא זיהינו אפילו אדם אחד. האנשים לא מכאן והחרם שאתם עושים על העסקים שבוואדי לא מוצדק ורק יגדיל את השינאה בין שני העמים! אנחנו לא מתערבים כי לא משנה מה נעשה אנחנו תמיד נשאר סוג ז כי גם ערבים שמתגייסים ותורמים יותר מאלף יהודים יגידו לו בסוף היום "לך לעזה". שורה תחתונה: אני ועוד אלפים כמוני תומכים במדינה ישראל וחיים פה בכבוד ונותנים את הלב כדי שנרגיש שייכים. תתמכו באחיכם שתומכים בכם ואל תדאגו התמיכה שלנו תגיע כשנרגיש שאנחנו רצויים פה. זאת גם המדינה שלנו ואני לא אורח פה ! תחסכו ממני את תגובות כמו "לך לעזה". ולכל הערבים שיתקפו אותי בתגובות, לפני שתגידו שרע לכם תחביאו את הBMW ואת הווילה. את חברי הכנסת הערבים עוד נעיף בבחירות כי חוץ מלעזור למדינה אחרת הם רק הגדילו את השינאה בין שני העמים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות