רכילות

הפרלמנט של שלומי – מדברים רמת גן עם התושבים על קפה

"המסורת החלה באקלייר ישבנו בקפה עמנואל בעיר ויחד כולם עוסקים ברעיונות, תוכניות והתלבטויות בניהול העיר", מספר עו"ד הראל. "הרעיון הוא ליצור שיח פתוח ובלתי אמצעי עם כל מי שחי פה. נקודת המוצא שלי ושל עידן חדש היא שרק באמצעות שיתוף אמיתי, של כולם, ניתן להגיע לפתרונות מוסכמים של בעיות. משבוע לשבוע אנחנו מתברכים בתומכים ופעילים רבים וחדשים שמבינים שכך דברים צריכים להתנהל. מעבר לשיח המשמעותי ודיון על הנעשה בעיר, זוכים התושבים להכיר אחד את השני על רקע הדאגה לעיר".

הראל ואנשיו מרבים להסתובב בעיר. ביום שישי הקרוב הם כבר הזמינו שולחן ארוך ב"קפה הספורטאים" ברחוב הרא"ה ב-10.00 בבוקר והם אומרים בחיוך: "כל מי שבא לו לשבור שגרת יום שישי, לשבת על קפה, ומבטיחים שיהיה גם מאפה ויותר, ולדבר על העיר שלנו, נשמח שיגיע. תמיד אפשר להוסיף עוד שולחן וכיסאות"

 

 

 

"המוצא שלי ושל עידן חדש היא שרק באמצעות שיתוף אמיתי, של כולם, ניתן להגיע לפתרונות". צילום: הראל

 

ב"עידן חדש ברמת גן", אמרו השבוע: "אנחנו מזמינים כל אחת ואחד מהתושבים להגיע, לשבת על כוס קפה והשמיע את קולו. למעוניינים להגיע נפתח מספר טלפון: 050-9349348  ואף ניתן לקבל פרטים גם באתר הרשימה.  http://shlomiharel.co.il".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות