חדשות

21 חודשי מאסר הוטלו על קצין המודיעין במשטרה, אהרון קדוש, שיידע מנהלי בתי בושת ונערות ליווי על פשיטות באזור המפרץ, בתמורה לכסף ושירותי מין

קדוש ששימש קצין המודיעין בתחנת זבולון החולשת על הקריות ואזור מפרץ חיפה, הורשע בכך שמסר מידע משטרתי שהיה ידוע לו מתוקף תפקידו לגורמים אשר היה עימם בקשר – אותם הכיר במסגרת תפקידו – בתמורה לשוחד כספי ומיני. עוד בתמורה לשוחד האמור, הציג הנאשם בפני מקורביו מצג שווא לפיו הוא יכול לוודא כי לא תתבצע אכיפה משטרתית אקטיבית בעסקיהם ובמידת הצורך ידווח להם עובר לפעילות משטרתית מסוג זה.

במסגרת מעשיו קיבל קדוש סכום של כ 25 אלף שקל בשנים 2011-2014 מאדם שפעל בתחום בתי הבושת וכן קיבל שירותי מין מנשים שעבדו בתחום זה, וזאת לאחר שהציג מצגי שווא ולפיהם הוא יכול להעניק "שקט תעשייתי". קדוש הבטיח להם שיודיע להם מראש כשעומדת להתבצע פשיטה על האזור בו הם מנהלים את עסק שירותי המין.

"חסינות" דומה הבטיח קדוש לאדם שעסק בתחום ההימורים וזאת תמורת 9000 שקל. מעשיו התאפיינו בניצול כוחו של הנאשם כרכז מודיעין להשגת טובות הנאה שונות וכן במסירת מידע מתוך המאגרים המשטרתיים לאזרחים שלא היו זכאים לקבלו. בעקבות המקרה קדוש פוטר מהמשטרה.

עו"ד בתיה קוליץ, המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה: "שוטר אשר מנצל את קשריו עם גורמים עברייניים, ומציג בפניהם מצג לפיו ביכולתו לחלצם מן הדין אם רק יתנו לו את התשורה החודשית- מועל בתפקידו וגורם לנזק משמעותי באמון הציבור במשטרה. גזר הדין שניתן היום מבטא את חומרת העבירות שביצע רכז מודיעין, אשר תפקידו היה לאכוף את החוק ולהילחם בשחיתות העבריינית, ובמקום זאת "חצה את הקווים" וניצל את מעמדו וסמכותו כשוטר וכאיש מודיעין כדי לבצע עבירות פליליות חמורות".

התיק נחקר על ידי צוות חשיפה במחלקה לחקירות שוטרים.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות