Uncategorized

דורון אוזן הכריז על מועמדותו לראשות העיר ראשון לציון. אוזן: "בכוונתי להחזיר את העיר לתושבים"

"זה לא סוד שלראשון לציון לא חסר משאבים, אין כאן בעיה של כסף. יש כאן בעיה של גישה וסדרי עדיפויות. של איבוד הרצון לפרוץ קדימה. חסרה ההתלהבות שיכולה להפוך את ראשון לעיר מובילה", אמר אוזן לקול תשואות מהקהל וקריאות בשמו.

כאמור, אוזן סיים תפקידו כמחזיק תיק הצעירים והנוער עקב מחלוקות בינו לבין ראש העיר בנושא ביטול הניידות המצלמות, הקמת פסי האטה בסביבת מוסדות חינוך ובכבישים מסוכנים והגברת האבטחה בבתי הספר והגנים. על נושאים אלו אמר: "אם לשבת בקואליציה משמעו לא להשמיע קול למען התושב, הקואליציה הזאת לא מתפקדת למען תושבי העיר. לא אתיישר כאשר אתם חוטפים דו"חות לא מוצדקים רק כדי להגדיל את קופת העירייה. לא אשב בשקט כאשר ילדינו אינם מוגנים על ידי מאבטחים בגני הילדים ולא אנוח עד שיוצבו פסי האטה בקרבת מוסדות חינוך ובכבישים מסוכנים".

דורון אוזן. "אני אעבוד במרץ עד שהעיר תפרוץ קדימה". צילום: מטה אוזן

במהלך הערב הציג אוזן תכנית עבודה מפורטת לעתיד טוב יותר לעיר בתחומי הליבה בראשון לציון בהם : חינוך, חינוך בתי פורמלי, פיתוח ותשתיות, אזרחים וותיקים, זוגות צעירים, איכות סביבה ונושא מרכזי וחדשני ביותר – גישות ניהול ושירות לתושב.

אוזן הציג יוזמות חדשות ורעיונות יצירתיים ופורצי דרך להם קשר ישיר לאיכות החיים בעיר. בכל הנושאים חזר ושב מוטיב הקשב והשקיפות מול התושב. "אני מאמין שטובת העיר היא קודם כל טובת התושב", אמר אוזן. "בעייני העירייה היא הנאמן שלכם. אתם הלקוחות ואנחנו צריכים לספק לכם את השירות הטוב ביותר".

אוזן אשר הוביל את אגף תחום הצעירים והנוער למעלה מעשור ומזוהה עם עשרות פרויקטים ויוזמות מוצלחים הסביר הערב: "אני מאמין שהעשייה המשמעותית שאפיינה בשנים האחרונות את תחום הנוער והצעירים צריכה לבוא לידי ביטוי גם בתחומים אחרים – בחינוך, בפיתוח תשתיות, בשדרוג השכונות הוותיקות, בהשקעה באזרחים הוותיקים, בפתרונות תחבורה מתקדמים, בתרבות, בסדר הציבורי, בביטחון האישי, בשמירה על הסטטוס קוו הקיים בין דתיים וחילוניים, ובכל תחומי החיים".

אוזן סיים באומרו: " התכנית כבר מוכנה. אני מכיר את העיר, מכיר כל אחד ואחת מכם, יש לי את הניסיון ואת הרצון לתת את כל כולי. אני אשיג את המטרות שלנו. אני אעבוד במרץ עד שהעיר תפרוץ קדימה ואני אוודא כי יינתן לכם השירות הטוב ביותר ".

 

מאות תושבים, תומכים ופעילים הריעו ממושכות לאוזן עם הכרזת מועמדותו. צילום: מטה אוזן

 

בן המקום ומחובר לשטח

 

 

מאחורי דורון שנים של ניסיון ועשייה בעיר. הוא בן 43, יליד ראשון ובן למשפחה שורשית בה. הוא נשוי ואב לשלושה. הוא בעל תואר ראשון במשפטים ומכהן כיו"ר הוועדה המרחבית לתכנון ולבנייה "שרונים" והוביל כ – 100,000 תושבים בתחום זה.

בשנת 1988 הקים את יו"ר מטה הצעירים בעיר ובשנת 2008 עד לפני כמה שבועות (כעשור) כמחזיק תיק הצעירים והנוער. בשנת 2010 הקים את הועדה לדיור בר השגה למען צעירי העיר. במסגרת זו יזם את המתווה לדיור בר השגה אשר נחשב לפורץ דרך ברמה הארצית. בין פעילותיו החלטה שלא יצאה לפועל והיא הקמת שכונה בת 440 יחידות דיור במחיר הנמוך ממיליון שקל.

על כך אמר דורון בכנס: "אני מתכוון להיאבק על כך ומבטיח לכם ששכונה חדשה תוקם באותו המקום במתכונת של דירות מוזלות להשכרה, כאשר 50 אחוז מהן מיועדות מראש לצעירי ראשון".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות