חינוך

שיתוף מרגש: תלמידים נפגעי שיתוק מוחין ותלמידי החינוך הממלכתי דתי בראשל"צ יצרו תערוכה מיוחד. בין היתר מיצג המדמה שהייה על כסא גלגלים

יחד הם ציירו, פסלו, השתמשו בחומרים ממוחזרים ואף גלשו לעולם הצילום והאומנות הפלסטית. על אף הקשיים והמוגבלות, תלמידי "צעד קדימה" היו שותפים מלאים ליצירות. וכך, אחת לשבוע נוצר קסם וחיבור בהובלת מינהל קהילה וחינוך והמכללה האקדמית לחברה ואומנויות ASA.

קרן אלהרר מנהלת התנדבות רשותית משתפת:  "כולנו תקווה כי בתלמידים השותפים בתוכנית יפיצו את בשורת הסבלנות והמודעות שיש לכל  ולכולם מגיע כבוד הדדי. תודה רבה לכל השותפים בתוכנית. אין ספק שהצגנו בפני הקהילה תערוכה אחרת". האמנית דנה סיבסי, הוסיפה: "זו הייתה שנה רווית חוויות לכולנו. היצירה המשותפת מבטאת את התהליך המלכד שהתלמידים עברו והתוצאה מרגשת".

לאחרונה אספו את כל היצירות ויחד אצרו תערוכה במסגרת פרויקט "נראות בקהילה". התערוכה התקיימה במועדון  "התדר" של אגף הנוער והצעירים וריגש רבים שהגיעו והתרשמו. במרכז התערוכה הוצב מיצג מטלטל – כסא גלגלים אל מול כסא ועליו דמות ישובה ובפניה מראה עגולה. כך שכל אחד שישב על כיסא הגלגלים יכול היה לחוש, ולו לרגע, איך זה נראה ומרגיש להיות נכה.

 

צילומים: עיריית ראשל"צ

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות