רמת גן

מדד מדלן: רמת גן בראש דירוג החינוך מבין הערים הגדולות

מפת החינוך של ישראל כוללת גם את רשימת בתי הספר הנמצאים בכל יישוב ומדרגת אותם על פי התפלגות הציוניםוהישגיהם החינוכיים. לצד הנתונים המספריים, משוקללים גם מדדים המתייחסים לאקלים הבית ספרי, בהתאם לנתונים שנאספו מבחינות המיצ"ב האחרונות שנערכו. נתונים אלו מציגים תמונה חשובה באשר לאווירה בבית הספר, בדגש על גילוי מקרי אלימות, ומשקפים את התחושות במוסד החינוכי – הן מבחינת התלמידים והן מבחינת המורים. בין ההיגדים שהופיעו בבחינות: "בכיתה שלי יש תלמידים שמתחצפים למורים", "לפעמים אני מפחד ללכת לבית הספרכי יש בו תלמידים שמתנהגים באלימות", "בחודש האחרון מישהו מהמורים לעג לי או העליב אותי או השפיל אותי במילים". מנגד, נדרשים המורים להשיב על אמירות הנוגעות לתפקודם ולרמת שביעות רצונם: "האם את חשה שהתעייפת מעבודת ההוראה?", "האם את חשה שמוטל עליך עומס עבודה כבד מדי?".לפי רשימת בתי הספר ברמת-גן, מדורג "רמת-חן" בראש הרשימה עם ציון 100 במדד המדלן. אחריו מדורגים: "אהל שם", "המנחיל", "נטעים", "בן גוריון" ו"ערמונים".
דליה לין, מנהלת אגף החינוך בעיריית רמת-גן: "אני מאד נרגשת וגאה מההישג המרשים, המבטא את  החיבור בין האקלים הבית ספרי לתוצאות. המשמעות היא שכשתלמידים מרגישים בטוחים וטוב להם במרחב הבית ספרי, הם גם מגיעים להישגים – פרי עבודה של כל הצוות החינוכי, המסור והערכי".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות