חדשות

מרגש: עיר שלמה ורבים מתושבי המרכז התגייסו לטובת חייל מג"ב בודד, שחי בדירה בר"ג ללא כל ריהוט וישן על הרצפה. השאלה למה חייל בודד צריך לחיות ככה?

כאמור, ביום ראשון העלה סגן ראש עיריית רמת גן, אביהוא בן משה, פוסט עם תמונה בה נראית דירה הריקה מכל ריהוט ברמת גן.

כך כתב בן משה בפוסט שהביא להתגייסות המונים:

"ככה חי לו בלב רמת גן חייל בודד. תכירו את ביתו של א' לוחם משמר הגבול, חייל בודד ללא משפחה בארץ המתגורר לבדו בעיר. דירתו ריקה מחפצים ואת סוף השבוע האחרון הוא העביר בה ללא ציוד בסיסי.

אתמול בערב התקשרתי אליו לשמוע ממנו מה בדיוק חסר לו. הוא קצת התבייש ואמר לי שחסר לו מקרר ומכונת כביסה. שאלתי אותו 'תגיד, מיטה לישון יש לך?' ותשובתו הפליאה והכאיבה לא פחות: 'מיטה יש לי אבל אין לי מזרון'.

הבוקר, א' חוזר לבסיס לפעילות מבצעית. הוא ישוב לעיר ב 15.5. הבטחתי לו שעד חזרתו הביתה הדירה שלו לא תישאר ריקה. אנשים טובים שמעוניינים לעזור ולתרום בעניין".

הדירה הריקה מכל ריהוט בה חי החייל הבודד ברמת גן. צילום: אביהוא בן משה פייסבוק

מרגע פרסום הפוסט על ידי בן משה החלה התגייסות מרגשת וגדולה של עיר שלמה – רמת גן, ולא רק. הפוסט שותף והגיע לרבים מתושבי אזור המרכז.

תוך זמן קצר, רבים התגייסו להביא מכשירי חשמלף ריהוט מכל סוג, ציוד לבית, מצעים, בגדים.

היו רבים שהתנדבו להרבה יותר מכך- בעלת מכבסה ברמת גן התנדבה לכבס את בגדיו של החייל עד שיקבל בביתו מכונת כביסה.

רבים אחרים הציעו להגיע ולנקות את ביתו של החייל. רוית, תושבת העיר אמרה:"אני מוכנה בכל שעה ובכל יום לבוא ולנקות את הבית ולצחצח אותו".

אחרים התנדבו להגיע ולצבוע את הבית ולרענן אותו.

בעלי חברות הובלה התנדבו לשנע את הריהוט והציוד לבית. אמהות ובעלי משפחה רבים ברמת גן ובסביבה הודיעו כי הם רוצים לאמץ את החייל לארוחות שישי ושבת ולקחת אותו אליהם בסופי השבוע ואף לבשל לו אוכל לביתו.

 

ההתגייסות הייתה כל כך גדולה שמצבו של החייל הגיע לידיעת מחזיקי קבוצת הפייסבוק החזקה "אבא פגום". אלו החליטו לקחת את ההירתמות צעד אחד קדימה, כפי שמספר בן משה: "אתמול, בצהרי היום התקיימה פגישה בביתו של החייל הבודד א' יחד עם מתנדבים כדי להתחיל בריהוט דירתו. לריהוט וחידוש הבית נרתמו שרון גולן מעצבת הפנים וחברי 'אבא פגום' רמת גן גבעתיים ותל אביב, יוסי שובלי ואייל בוגנים".

לאור כל ההתגייסות המרגשת לטובת החייל א' נשאלת השאלה איך קורה שחייל בודד החי לבדו בארץ, חוזר לתנאי מחיה כאלו בסופי שבוע? איך קורה שחייל חוזר לבית שאין לו שם מיטה ואין לו ריהוט ומכשירי חשמל בסיסיים ואף אחד בצבא לא נותן על כך את הדעת?

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות