חדשות

סוגר מעגל: סיפורו המרגש של אלעד אטיאס שאיבד את אימו למחלת הסרטן ונשבע שיעשה טוב לכל ילד החולה במחלה

אירוע מהלב. אטיאס, דפנה אזרזר מנכ"לית עמותת אהב"ה וינקי אדלר מנכ"ל עמותת ימין סעד. אלבום פרטי

לאחר תקופה ארוכה בה תרם אטיאס רבות לקהילה, קיבל השנה פניות מחברים רבים ותושבי חיפה והחליט לרוץ השנה למועצת העיר על מנת שיוכל לתרום לתושבי העיר גם מתוך המערכת וכשנשאל האם ימשיך לערוך הפקות מהסוג הזה גם כנבחר ציבור הוא חייך בצניעות וענה בהתרגשות "ודאי, כל עוד אני אוכל לתת אני אתן." אטיאס מתרגש כשהוא מדבר על הילדים והמשפחות שהשתתפו באירוע "כחמישים ילדים גם מהעמותה וגם מהמחלקה האונקולוגית ברמב"ם השתתפו באירוע, הטיסות התחילו מהשעה תשע בבוקר ועד השעה שלוש, היו שני מטוסים שעלו וירדו, משך הטיסה היה בין רבע שעה לעשרים וחמש דקות, היו הרבה טיסות, עלו גם בני משפחה, כל ילד היה עם מלווה ואפילו עם שניים, לא חסכנו על אף אחד, מי שרצה עלה, לא השארנו אף אחד למטה. הילדים קיבלו הרבה מתנות. הילדים והמשפחות היו בשמיים, זה היה יום שנותן לך כוח להמשיך הלאה ולעשות עוד ועוד דברים למען הילדים והמשפחות הללו…"

אטיאס מפרגן רבות לשותפו להפקה ינקי אדלר ולעמותה אותה הוא מנהל "בעמותת "ימין סעד" עוזרים בהשאלת ציוד רפואי לחולים שיוצאים מבתי חולים, עוזרים למשפחות נזקקות רבות ועושים ביקורי חולים. העמותה פועלת  מזה שבע עשרה שנים בעיר חיפה למען הציבור ויחד עם העמותה אנחנו מתכוונים להמשיך לערוך את האירוע גם בעתיד" אומר אטיאס "בנוסף, בראשון ביוני אנחנו מפיקים אירוע גדול עם עמותות רבות כמו שהפקנו שעברה כשהשנה אנחנו מצפים למספר כפול אנשים."

 

עושים לילדים החולים טוב על הלב. דותן הליצן הרפואי בטיסה. אלבום פרטי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות