חדשות

נפרדים ממאיר אהרן זיתוני, שנהרג כשהתנגש עם אופניו ב..עמוד במדרכה בהרצל ראשל"צ. "מוות מיותר", כועסים חבריו. זיתוני היה מראשי מטה אלאור אזריה

כרמי בוזגלו רן, פעיל ימין ידוע ומוכר ספד אף הוא לחברו: "אח שלי היקר, נשמה טהורה, תמיד דברת על אחדות בעם ישראל, תמיד היית ראשון לעזור לכל יהודי. תמיד אמרת על כל יהודי 'זה אח שלי', 'זאת אחות שלי'.
עשינו דברים מדהימים ביחד ובהחלט למדתי ממך המון.
אבא למה אבא? השארת לנו צוואה לאחד את כל עם ישראל ובלי נדר אני מבטיח לפעול בכיוון הזה. שמור על עם ישראל מלמעלה. אח, מורה ואיש אשכולות צדיק יסוד עולם.
לא אשכח אותך לעולם אחי היקר".

צוות מד"א שהגיע למקום כבר מצא אותו במצב אנוש, כשהם מבהילים אותו לבית החולים "אסף הרופא" בעיר עם פגיעת ראש קשה מאוד. כעבור זמן קצר הצוות הרפואי בבית החולים, לאחר שניסה להאבק על חייו, הכריז על מותו.

רבים ליוו אותו אתמול בהלווייה בדרכו האחרונה.

זיתוני היה ידוע כפעיל חברתי שעזר רבות לאנשים במצוקה ולנזקקים. הוא היה ידוע מאוד בקרב פעילי ימין ואף היה מראשי המטה למאבק לשחרור אלאור אזריה. את אזריה משוחרר הוא לא יזכה לראות.

בקרב חבריו יש כעס גדול על תאונה מיותרת, תאונה שלדבריהם ניתן היה למנוע אם הנתיב על המדרכה היה מואר.

חברו זיו כתב: "מוות כל כך מיותר וכואב. (לא מחפש אשמים, פשוט פורק). בשעת חצות רכב על אופניו החשמליות, מאיר אהרן זיתוני והתנגש בעוצמה בעמוד בטון שהוצב באמצע שביל המדרכה.
מאיר עף 7 מטרים עד שנחת על רצפת הבטון כשהוא מדמם ומחוסר הכרה. שבעה מטרים בחושך, בשביל לא ממש מואר, מצא חברי היקר את מותו. אנתופס את הראש ואומר בקול… זה יכל לקרות לכל אחד… לכל אחד… בשביל לא ממש מואר, עמוד בטון יצוק ממש במרכזו של שביל… מי חשב שזה מה שיגרום למוות כל כך מיותר.
התמונות צולמו היום… מדברות בעד עצמן… חבר יקר שטיפל במאיר אמר שהוא הגיע לזירה אך כל פניו היו מלאות בדם.  יהי זכרך ברוך, אזכור אותך לנצח, היית לי לחבר יקר ואהוב".

עמוד הבטון בו התנגש זיתוני במדרכה בהרצל. צילום: זיו נחמה פייסבוק
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות