חדשות

שלומי זינו מתכוון להחזיר את הליכוד לראשות העיר נשר ומצהיר: "אני איש של התושבים, צמחתי מכאן ובכוונתי להיות ראש העיר של כולם"

מפלגת הליכוד נענתה בחיוב לבקשתו של חבר מועצת העיר וחבר מרכז הליכוד, שלומי זינו והחליטה להריץ מועמד מטעמה לראשות העיר נשר. מועד הבחירות נקבע ליום שלישי 08.05.2018 בין השעות 14:00 -22:00, בהם יבחרו כלל מתפקדי הליכוד בעיר נשר את המועמד מטעמם לראשות העיר נשר.

על פני השטח זינו נחשב למועמד המוביל בסניף הליכוד, מאחר וברגע האחרון המתמודד שהיה אמור להתמודד מול זינו בפריימריז בליכוד בנשר, עו"ד עמירם אלקובי, הודיע כי הוא פורש והסביר כי עשה זאת בלחץ לקוחותיו. במקומו הוצב ניסים בן לולו, בן משפחתו של משיח עמר, שלאחרונה נכנס למועצת העיר במקומו של מסעוד אלימלך ז"ל שהיה זה שהחליף את משיח עמר במועצה לאחר שהודח מתפקידו בעקבות קביעת הקלון בהרשעתו בבית המשפט המחוזי בחיפה, דבר המונע ממנו להתמודד לכל תפקיד ציבורי בשבע השנים הקרובות. זינו, המועמד המוביל, מצהיר כי בכוונתו לעמוד בראשות מפלגת הליכוד בנשר ונערך להסתער בכל הכוח על תפקיד ראש עיריית נשר בבחירות הקרובות.

איך הציבור מגיב להתמודדות שלך על ראשות העירייה ?

אני מקבל תגובות מצוינות בשטח. אני חי את העיר מבוקר עד ערב כבר למעלה מעשור ומרגיש את השטח וער לבעיות התושבים ומנסה למצוא פתרונות לבעיה של כל תושב מקטן עד גדול. כראש עיר אניח את בעיות התושבים על השולחן ונמצא יחד פיתרונות. כשדוד עמר נבחר לראשונה הייתי בן חמש, אני מעריך אותו וגאה בזה שהיה לי מודל כזה ללמוד ממנו. אני לא צריך להתבייש שהיה לי מורה מצוין. לקחתי ממנו הרבה דברים, אבל אני בזכות עצמי. אבי בא עם אג'נדה משלי. אני נמצא כרגע בשלב של הצגת עמדותיי ותוכניותיי לעתיד העיר נשר ותושביה. אני רוצה לעודד יזמות, לעודד עסקים קטנים, להביא לכאן הייטק וחדשנות, לפתח את אזורי התעסוקה הקיימים ולהקים אזור תעסוקה חדש וכמובן לשדרג את מערכת החינוך בעיר. אני אשים דגש על השקעה בבתי הספר היסודיים וצמצום מספר התלמידים בכיתות והגדלת השטחים לפעילות בחצרות בתי הספר, תוך פיתוח מערכות חינוך בלתי פורמאלי משלימות שיכשירו את התלמידים לעולם המחר. מובן שאפעל גם למיתוג העיר נשר כעיר תיירותית לאור מיקומה האסטרטגי, אפעל להקמת שכונה חדשה בין רמות יצחק לדניה, לשפר את נושא איכות הסביבה וחיי הפנאי בעיר ושיפור תשתיות התחבורה בעיר. יש הרבה מה לעשות ואני מבטיח שאעשה.

תומך בזינו. שפיגלר. צילום עצמי

בפריימריז שיתקיימו בליכוד, אנו מביאים רוח חדשה לתנועת הליכוד בנשר, רוח צעירה ודינמית שתפעל לליכוד כל חברי ותומכי הליכוד בנשר להצלחה בבחירות הקרובות לראשות העיר ולהצלחה הרשימה במועצת העיר. אני גאה על הצטרפותם של החברות והחברים לנבחרת המייצגת את מגוון האוכלוסיות בעיר , ביושרה, צניעות ועל פי דרך הליכוד וערכיו, נפעל יחד להחזרת הליכוד לשלטון בנשר וביחד ננצח.

במשבצת האישה ברשימה הוצבה הגברת רעיה זבולון גרובמן, בעלת תואר שני, רב סרן במילואים, חבר מועצת העיר לשעבר, מוריס בן שיטרית והפעילים חברתיים: פדהאל רואש, יואב אדרי ואבי שקד, גם מהנדס הכימיה, תושב רמות יצחק, שאול שאגל, הצטרף לרשימה. כמו כן יש את סגנית יו"ר תא הליכוד באוניברסיטת חיפה, מישל מחנין.

אני זוכה לתמיכת פרופסור בוריס קרומגלז, תושב העיר נשר וחבר מועצת העיר לשעבר, שכיהן בקדנציה הראשונה שבה נבחר דוד עמר לראשות העיר וגם חבר מועצת העיר מסיעת הליכוד במועצת העיר, זאב שפיגלר, יו"ר ועד ההורים הישובי לשעבר, הביע תמיכה במועמדות שלי בפריימריז לראשות העיר.

נבחרת החלומות של שלומי זינו. צילום: עצמי

כשתיבחר, איזה ראש עירייה אתה מתכוון להיות ?

אני אהיה, בעזרת השם, ראש עירייה של כולם ולמען הכלל בדגש על שקיפות, מנהל תקין, שיתוף הציבור ושיתוף פעולה מלא עם ועדי ההורים ועם ועדי השכונות שאפעל להקמתם. אנהיג מדיניות של דלת פתוחה וקו ישיר דרך ערוצי המדיה השונים בדגש על שירותים מקוונים אל מול שירות אישי מוגדר ומבוקר באופן תמידי.

תומך בזינו. פרופסור קרומגלז, דמות מוערכת בנשר. צילום עצמי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות