ניוזים חמים

סערה ברחוב ז'בוטינסקי בגבעתיים. תושבים מתלוננים על שכנה מסוימת: "תפסיקי בבקשה עם הקולות האלו, אי אפשר לישון"

והתגובות המשעשעות הגיעו מיד…

"לי הייתה שכנה כזו פשוט בזמן ששמעתי צרחות גניחות שבכוונה השאירו את החלונות פתוחים, הלכתי וצרחתי שיפסיקו מול הבניין והחלון שלהם. תעשי את זה גם. לא בציניות, רק ככה משתיקים אותם."

"יש לי אחת כזו בבנין ממול כל השכונה שותפה לסקס שעושה עם חלונות פתוחים. כולם צריכים לדעת כמה פעמים היא גומרת. יש נשים דוחות ממש. בהמות. פשוט, כשאת שומעת גניחות תצאי לחצר תשמעי מאיפה זה מגיע ותלכי לצעוק."

"תגידי תודה. לי יש שכן במשבר גיל ה-40, כל יום מביא טינדרית אחרת (לפעמים אפילו 2 בהפרש של חצי שעה). דואג גם לפתוח חלונות שכולנו נשמע. והקולות, שיהיו בריאות. אחת נשמעת כמו יונה על ספידים, אחרת עושה קולות של תן. פתח שם ספארי. לפחות היו מורידות את העקבים במקום לתקתק לי על הראש. הייתה תקופה שהוא הפסיק אחרי שכל אחת שהייתה מגיעה אליו הייתי פותחת את הדלת כששומעת עקבים במדרגות ומזהירה אותה לקחת מרשם לאנטיביוטיקה מהרופא מחר."

"אני הולך לישון רק עם קלטת של גניחות… אפשר כתובת מדויקת יותר? איפה כולם גרים? השכנים שלי במקסימום גוררים כיסאות."

והגברת הגונחת? כנראה שממשיכה לגנוח בקול….

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות