משפט

רק בישראל: בני זוג תבעו את אולם האירועים שהושיבו את אורחי החתן יחד עם אורחי הכלה, וזכו בפיצוי!

בית המשפט לתביעות קטנות קיבל את תביעתם של בני זוג וחייב את אולם האירועים בו התחתנו לפצותם בלמעלה מ-7,000 שקל בגין ליקויים שנפלו באירוע. בין היתר, קיבל בית המשפט את הטענה כי נגרמה לבני הזוג עגמת נפש כתוצאה משינויי סדרי הישיבה כך שאורחי משפחת החתן ישבו בטעות בשולחנות שהיו מיועדים לישיבת אורחי משפחת הכלה, דבר שיצר מתיחות רבה בין שתי המשפחות.

ולא רק זאת, לדברי בני הזוג בשל המתיחות 8 אורחים עזבו את החתונה מבלי שהשאירו אחריהם צ'ק. עוד טען אבי הכלה כי רכש בקבוקי יין יקרים ואישיים והניח אותם בשולחנות לאורחי צד הכלה. אלא שבשל ערבוב השולחנות, אלו לא נהנו מהיין.

הרשם הבכיר אייל דוד קיבל את התביעה בחלקה הגדול וקבע כי אכן נגרמה עוגמת נפש לזוג, וכי הזוג גם בזמן אמת פנה למנהלת האולם וביקש לתקן את הליקויים בהושבת האורחים, אך בקשותיהם נפלו על אוזניים ערלות.

לאחר כל זאת נפסק לזוג פיצוי בסך 7000 שקל.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות