Uncategorized

רותם סיקסיק היא זוכת אות ראש העירייה לפעיל המצטיין

האות ניתן לתלמידים על התמדתם ומעורבותם הפעילה במקומות ההתנסות השונים במסגרת התוכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית", על יוזמה וחדשנות בתחום ההתנדבות.
מרכז הנוער וליום וורבר שזכה באות הוקרה מחוזי על היותו מקום התנסות זכה להוקרה גם בטקס זה ואליו הצטרפו המרכז לחקר, תיעוד והנצחת השואה בניהולה של מיכל אשר, מרכז הנוער עין גנים בניהולה של חגית בן חמו ומרכז הנוער נווה גן בניהולה של שיר ליצקי.
עוד בטקס הוענקו תעודות הערכה והוקרה לרכזי ורכזות המעורבות בבתי הספר ולמזל צומעי ורחל פאוסטר על הובלת התוכנית בחטיבות הביניים.
הטקס התקיים במסגרת שבוע החינוך העירוני והוקרנו בו קליפ מרגש אותו הכינו המצטיינים לשיר "להתנדב מכל הלב" וסרטון מסרים לבני הנוער.
רויטל שפירא מנהלת האגף לחינוך על יסודי מציינת כי האגף העל יסודי הציב לו כמטרה לקדם בד בבד הישגים לימודיים עם מצוינות חברתית. התלמידים המצטיינים הם חוד החנית של הנוער האיכותי בפתח תקוה ועל כך גאוותנו.
כיבדו בנוכחותם ראש העירייה איציק ברוורמן, סגניתו אורנה דוידאי ראש אגף חברה ונוער, רמי הופנברג ראש מינהל החינוך, מנהלי אגפים, צוות הפיקוח, מורים וכמובן התלמידים.

צילום: לשכת דובר העירייה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות