ניוזים חמיםחדשות

פועל כבן 50 נפצע קשה באתר חפירת הרכבת הקלה ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן. לוחמי האש פעלו לחלצו

תאונת עבודה קשה באתר חפירות הרכבת הקלה בר"ג. פועך בן 50 סובל מפציעות קשות כשפלטת ברזל נפלה עליו

כוחות כיבוי ומד"א הוזעקו לחילוץ וטיפול בפועל כבן 50, שפלטת ברזל נפלה עליו בעבודות וחפירות הרכבת הקלה ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן.

בשעה 13:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פועל שנפגע מחפץ כבד באתר עבודה בדרך זאב ז'בוטינסקי. חובשים ופראמדיקים של מד"א שירדו לעומק של כ-30 מטרים באתר העבודה העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 68 במצב קשה עם חבלות בגפיים שמחולץ ברגעים אלה בעזרת עגורן ומכבי אש ויפונה בהמשך לביה"ח. פראמדיק מד"א יוני מרצ'יוני סיפר: "כשהגענו לאתר ירדנו עם ציוד רפואי מספר קומות עד שהגענו לתחתית החפירות. הפצוע שהיה בהכרה סבל מחבלה קשה בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ובעזרת מנוף עגורן חילצנו אותו לרחוב. העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב."

כאמור לוחמי האש השתתפו בחילוץ: לוחמי האש בסיוע מנוף של האתר רתמו את הנפגע לאלונקה ייעודית העלו אותו כארבעים מטרים והעבירו אותו לכוחות הרפואה במקום.

 

צילום מהחילוץ: דוברות כיבוי דן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות