ניוזים חמיםחדשות

ראש עיריית בת-ים בפנייה למנכ"ל בנק הפועלים: "אל תסגרו את סניף רמת-יוסף המשרת אוכלוסיית קשישים. דווקא בזמן כזה, אסור לסגור ולהשאיר את האנשים האלו חסרי אונים"

ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט, פתח הבוקר במאבק נגד סגירת סניף בנק הפועלים ברמת יוסף, המשרת בעיקר אוכלוסייה ותיקה

לפני מספר שבועות הודיע בנק הפועלים, כי בכוונתו לסגור את הסניף הוותיק שפועל ברמת- יוסף בבת-ים.

מדובר באחד מסניפי הבנק הוותיקים בעיר, הפועל כבר עשרות שנים ומשרת בעיקר אוכלוסייה מבוגרת המתגוררת בשכונה. עבור אותם קשישים, שלא יכולים להשתמש בשירותים הדיגיטליים שמציע הבנק, או לא יכולים להגיע למקומות מרוחקים למשיכת כסף, מדובר בהחלטה קשה.

לכן, ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט, פנה הבוקר במכתב למנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, והפציר בו לשקול מחדש את החלטתם.

כך הסביר ברוט: "זה ממש לא הזמן לסגור סניפים. ביקשתי הבוקר ממנכ"ל בנק הפועלים להתערב ולמנוע את סגירת סניף רמת יוסף, המשרת אוכלוסיות קשישים ובעלי מוגבלויות.
במיוחד בתקופה קשה כזו, לא נכון לאלץ עשרות אלפי תושבים לנסוע באוטובוסים על מנת לקבל שירותים בנקאיים.
סיכמנו שאפגש עם נציגי הבנק בקרוב כדי למצוא פתרונות שיאפשרו להשאיר את הסניף במקומו, או לכל הפחות לדאוג לפתרונות עבור הלקוחות תושבי האזור, שלא יצריכו אותם לכתת רגליים ולסכן את בריאותם כדי לקבל שירותי בנקאות בסיסיים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות