ניוזים חמיםחדשות

ילד בן 10 במצב קשה עם כוויות קשות, לאחר שחולץ משריפה בדירה ברחוב כצנלסון בפ"ת

שלושה בני משפחה נלכדו וחולצו מדירה שעולה באש ברחוב כצנלסון בפ"ת, בהם ילד בן 10 במצב קשה, הסובל מכוויות קשות

בשעה 06:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על שריפה בדירה בבניין מגורים ברחוב ברל כצנלסון בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בלינסון ושניידר 3 נפגעים, בהם ילד כבן 10 במצב קשה עם כוויות ו- 2 קל, גבר בן 43 וילד בן 8 עם שאיפת עשן.

חובש בכיר במד"א חזי גוטמן סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו עשן סמיך יוצא מאחת הדירות בבניין. הפצועים היו ברחוב בסמוך לכניסה לבניין כשהם בהכרה וסובלים משאיפת עשן וכוויות. מיד ביצענו הערכה רפואית ראשונה, הגבר סבל משאיפת עשן קלה, אחד מהילדים נפגע באורח קשה מכוויות והשני שסבל משאיפת עשן היה במצב קל. הכנסנו את הפצועים לאמבולנסים ופינינו אותם במהירות לבי"ח תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל נוזלים ומתן חמצן כשמצבם יציב."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות